عصر بازار

سهم ۱۰درصدی منابع بانک شهر بین بانک‌های خصوصی کشور

عصر اعتبار- سهم بازار ۱۰درصدی منابع بانک شهر در بین بانک‌های خصوصی که پیش از این نیز از سوی مدیرعامل این بانک در گزارش به شورای اسلامی شهر تهران مطرح شده بود، مورد تأکید مجدد قرار گرفت.

سهم ۱۰درصدی منابع بانک شهر بین بانک‌های خصوصی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرعامل این بانک در فروردین ماه سال جاری به منظور اطلاع شورای اسلامی شهر تهران، گزارشی از فعالیت‌ها، عملکرد و جایگاه این بانک، در صحن علنی شورا ارائه که در آن سهم بانک شهر در بین بانک‌های خصوصی کشور را معادل10درصد عنوان کرد.
    بر اساس این گزارش، بانک شهر در ابتدای شکل‌گیری در میان بیش از 30بانک کشور در ردیف نوزدهم به لحاظ سرمایه اولیه و برخی پارامترهای دیگر قرار داشت که در این مدت و با تلاش شبانه‌روزی مجموعه این بانک که رضایت اکثریت شهروندان در سطح کشور را نیز در برداشته است و بر اساس آخرین اطلاعات و آمار جمع‌بندی شده، هم اکنون این بانک، با بانک‌های خصوصی برتر در رقابت قرار دارد و کل سهم منابع این بانک، در بخش بانک‌های خصوصی کشور معادل 10درصد است.
    همچنین بر این اساس، بانک شهر با پیشرفت‌های چشمگیر خود، هم اکنون در شبکه بانکی کشور در کنار بیش از 30بانک و موسسه مالی قرار دارد و به طور حتم، فضای رقابت در کنار بانک‌های با سابقه طولانی برای این بانک جوان، از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.
    مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی این بانک در پایان با تأکید مجدد بر سهم 10درصدی منابع این بانک تا فروردین ماه سال95 در بین بانک‌های خصوصی کشور، هرگونه آمار مغایر با درصد یادشده را تکذیب و اظهار امیدواری کرد با توکل به خداوند متعال و برنامه‌های در دست اجرا در این بانک، این آمار در آینده نزدیک رشد قابل‌توجهی را داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی