عصر بازار

علیرضا عاطفی‌فر قائم مقام مدیرعامل بانک دی شد

عصر اعتبار- علیرضا عاطفی‌فر با حکم دکتر شفیع‌زاده و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان قائم مقام مدیرعامل بانک دی منصوب شد .

علیرضا عاطفی‌فر قائم مقام مدیرعامل بانک دی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عاطفی‌فر که هم‌اکنون معاون اعتبارات و بازاریابی و عضو علی البدل هیات مدیره بانک دی است، با حفظ سمت به عنوان قائم مقام مدیرعامل منصوب شد.

    وی که دارای 29 سال سابقه خدمت در نظام بانکی کشور است، از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس بوده وعلاوه بر گواهینامه‌ها و لوح‌های متعدد بانکداری، دانشجوی دکتری مدیریت مالی است.

    از جمله سوابق او می‌توان به مدیریت شعب بانک تجارت در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، کرمان و مدیریت امور استان‌های بانک تجارت در سراسر کشور اشاره کرد.

    عاطفی‌فر همچنین انتخاب به عنوان مدیر برتر در جشنواره شهید رجایی و مدیر نمونه در استان کرمان را در کارنامه کاری خود دارد.

    بانک دی که اردیبهشت ماه امسال هفتمین سال فعالیت خود را آغاز کرده با شعار ارزش‌آفرینی برای مشتریان و ذی‌نفعان خود توانسته است علاوه بر ارائه محصولات و خدمات متنوع بانکی، نقش‌آفرینی قابل توجهی در اقتصاد ملی کشور و نظام بانکی داشته باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی