عصر بازار

برگزاری مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه در بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و جمع کثیری از کارکنان بانک صنعت و معدن برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه در بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم محسن قمی ، استاد دانشگاه و نماینده برگزیده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری درخصوص ارزش اعتقاد به اصل انتظار در مذهب شیعه به سخنرانی پرداخت.
    قمی با بیان این که اعتقاد به منجی از ویژگی همه ادیان است ، وجود امام زمان به عنوان شخصی که در زندگی انسان ها حضور دائمی دارد را دارای ویژگی منحصر به فرد توصیف کرد.
    قمی گفت در جهانی که ٩۰ درصد از ثروت جهان به ١۰ درصد از مردم و ١۰ درصد آن به ٩۰ درصد تعلق دارد اعتقاد به منجی و کسی که با قیام خود این شرایط را از میان می برد داری ارزش زیادی است.
    این استاد دانشگاه و نماینده مجلس خبرگان از دیگر ویژگی های دیگر عصر حاضر که اعتقاد به وجود منجی را اجتناب ناپذیر می سازد، وجود آپارتاید فناوری و تکنولوژی را نام برد .
    بی عدالتی در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی و تبعیض جنسیتی در جامعه غرب از دیگر عوامل پیدایش ناعدالتی در جهان بود که قمی در سخنرانی خود به آن اشاره کرد.
    گفتنی است مراسم بزرگداشت اعیاد شعبانیه همه ساله در بانک صنعت و معدن برگزار می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی