عصر بازار

صندوق توسعه ملی ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند

عصر اعتبار- قائم مقام صندوق توسعه ملی گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات این صندوق امسال برای رونق تولید و صادرات تسهیلات پرداخت می کند.

صندوق توسعه ملی ۴۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سید محمد قاسم حسینی، روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این مقدار، 20 هزار میلیارد ریال صرف رونق تولید و 20 هزار میلیارد ریال نیز صرف توسعه صادرات می شود.
    وی اظهار کرد: این تسهیلات به نحو عادلانه میان استان های برخوردار و کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.
    حسینی بیان کرد: تقاضا برای اجرای طرح های زیر 10 میلیون دلار در همه استان های کشور پذیرفته می شود و برای پرداخت تسهیلات ارزی به این واحدها محدودیتی وجود ندارد.
    وی با بیان اینکه 80 درصد منابع در اختیار این صندوق، منابع ارزی است گفت: طرح هایی که نیاز به دریافت ارز داشته باشند مورد حمایت این صندوق قرار می گیرند و به اندازه مورد نیاز از این منابع به این گونه واحدها تزریق می شود.
    حسینی بیان کرد: پارسال برای نخستین بار هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش گردشگری اختصاص یافت که یک هزار و 800 میلیارد ریال آن در استان های محروم هزینه شد.
    وی گفت: این تسهیلات براساس سیاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صرف ساخت هتل های چهار و پنج ستاره شده است.
    حسینی افزود: این تسهیلات به نسبت عادلانه ای بین استان های برخوردار و کمتر برخوردار تخصیص داده شده است.
    وی بیان کرد: تسهیلات ارزی برای صادرات خدمات فنی و مهندسی، و وارد کردن مواد اولیه به توجیه صادرات مجدد و نیز صادرات کالا بدون محدودیت پرداخت می شود.
    حسینی بیان کرد: صندوق توسعه ملی از سال 1394 شرایط اخذ تسهیلات را آسان تر کرده و پیش شرط هایی مانند داشتن صورت حساب های مالی را برداشته است و بانک های استانی نیز باید به این روند کمک کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو