عصر بازار

بررسی طرح پرداخت به داروخانه‌ها با استفاده از تسهیلات بانک رفاه کارگران

عصر اعتبار- مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی در نشست با اعضای انجمن داروسازان ایران و مسئولان بانک رفاه که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مدیران درمان، روسای اسناد پزشکی و اعضای انجمن های داروسازان استان های مختلف کشور برگزار شد، گفت: این نشست با هدف توضیح طرح جدید پرداخت به داروخانه‌ها با استفاده از تسهیلات بانک رفاه برگزار شده است.

بررسی طرح پرداخت به داروخانه‌ها با استفاده از تسهیلات بانک رفاه کارگران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمد توانایی اظهار داشت: در این طرح داروخانه ها اسناد مربوط به نسخ بیمه شدگان این سازمان را تا پانزدهم ماه بعد به دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی تحویل داده و ظرف مدت ٢ ماه مطالبات خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند.

    وی گفت: از چند ماه گذشته مقدمات این طرح پیش بینی و از ٣ ماه پیش در تعدادی از داروخانه‌های کشور به صورت پایلوت انجام شد و در حال حاضر پس از رفع اشکلات به طرح نهایی رسیدیم که از اول خرداد ماه در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

    مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تمامی اطلاعات لازم در این زمینه در پورتال معاونت درمان این سازمان قرار گرفته و همچنین بانک رفاه نیز بروشورهایی تهیه نموده است.

    توانایی با بیان اینکه تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و مراکز طرف قرارداد به شکل مناسبی برقرار است، گفت: این روند، تقویت نیز می شود.

    سجادی، دبیر انجمن داورسازان ایران در این نشست با تقدیر از نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و کبریایی زاده رئیس هیئت مدیره این سازمان، از توجه و پیگیری مطالبات داروخانه‌ها گفت: اجرایی شدن این طرح از اول خرداد و ادامه آن در آینده، بر بهبود خدمات داروخانه‌ها موثر است.

    در این نشست، اعضان انجمن داروسازان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس نظرات خود را بیان کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی