عصر بازار

ربیعی خبر داد

صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نتایج سفر خود به سنگاپور گفت: معاون نخست وزیر و رئیس کل بانک مرکزی سنگاپور اعلام کردند بخشنامه ای صادر کردند که هیچ مشکلی برای ارتباطات بانکی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد.

صدور بخشنامه از سوی بانک مرکزی سنگاپور برای مراوده بانکی با ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در تشریح نتایج برنامه های سفر خود به سنگاپور عنوان کرد؛ مناسبات ایران و سنگاپور در زمینه های زیر بنایی مثل ساخت هتل ، ساخت بیمارستان همچنین در زمینه گاز و پتروشیمی و مسایل پولی ، مالی و سرمایه گذاری های مشترک گسترش می یابد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در پی دعوت وزیر صنعت و تجارت سنگاپور و رییس فدراسیون اتحادیه تجار و صنایع به همراه آقای جلال پور رییس اتاق بازرگانی ایران به همراه شرکتهای متعدد ایرانی به خصوص شرکتهای وابسته به صندوقها به سنگاپورسفر کردیم.

    ربیعی افزود : جلسه ای با حضور 150 شرکت سنگاپوری برگزار شد و در این نشست زمینه های کاری در ایران معرفی شد و برخی تفاهمات کاری انجام شد.

    وی افزود : تفاهمات انجام شده عمدتا" حول محور ساخت های زیر بنایی مثل ساخت هتل ، ساخت بیمارستان و نیز  در زمینه گاز و پتروشیمی و زمینه های دیگری مثل مسایل پولی ، مالی و سرمایه گذاری های مشترک (فاینانس ) بود.

    ربیعی خاطر نشان کرد: همچنین در این سفر با معاون نخست وزیر سنگاپور ملاقاتی صورت گرفت و ایشان از آقای سیف رییس کل بانک مرکزی برای سفر به این کشور دعوت کرد. علاوه بر این ملاقاتهای جداگانه  و خوبی نیز با وزیر امور خارجه و وزیر توسعه منابع انسانی که وزیر کار محسوب می شود و نیز وزیر صنعت ، معدن و تجارت  انجام شد.

    ربیعی تصریح کرد:  معاون نخست وزیر سنگاپور و رییس کل بانک مرکزی  در این نشستها اعلام کردند بخشنامه ای صادر کردند که هیچ مشکلی برای ارتباطات بانکی بین ایران و سنگاپور وجود ندارد و خواهان این بودند که کاربه سرعت  آغاز شود . علاوه بر این در مورد ویزا هم مساعدتهای لازم را انجام خواهند داد تا تجار ایرانی به راحتی به سنگاپور سفر نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی