عصر بازار

با همکاری بانک شهر؛

نخستین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری برگزار شد

عصر اعتبار- نخستین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، امروز با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی،مدیران شهری و صاحبنظران داخلی و خارجی این حوزه برگزار شد.

نخستین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری برگزار شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این همایش که با همکاری انجمن علمی اقتصاد شهری در ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار شد، دکتر حسین محمدپورزرندی، مدیرعامل بانک شهر و رئیس انجمن اقتصاد شهری، مرتضی طلایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران و رییس ستاد شورایاری‌ها، یونگ هون کواک،رئیس سازمان شهروندان جهانی، علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسن غفوری‌فرد، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و جمعی از صاحبنظران داخلی و خارجی این حوزه حضور داشتند.
    این همایش با ده محور اقتصاد شهر هوشمند، اقتصاد گردشگری شهری، اقتصاد زیرساخت‌های شهری، فرهنگ اقتصادی شهری و آموزش شهروندی، معضلات شهری، محیط زیست و آلودگی هوا، مدیریت توسعه سرمایه‌های انسانی و اقتصاد شهری، نظام‌های بانکداری، بانکداری اجتماعی و اقتصاد شهری، الگوسازی اقتصاد مقاومتی در شهرها و پدافند غیرعامل شهری، قیمت‌گذاری خدمات شهری، تامین مالی و درآمدهای شهری و مدیریت خدمات شهری، سازمان‌های مدیریت شهری و بخش خصوصی، برگزار شد.
    همچنین در حاشیه برگزاری این همایش، سه پنل با موضوعات "اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی و تامین مالی شهری"، "اقتصاد گردشگری شهری" و "زیرساخت شهری و اقتصاد شهر هوشمند"برگزار شد.
    در مراسم افتتاحیه این همایش، از کتاب"بانکداری اجتماعی با نگاه اقتصاد شهری و آموزش منابع طبیعی" به قلم دکتر حسین محمدپورزرندی رونمایی شد و جوایز ویژه به محله‌ها و شهرداری‌های برتر اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو