عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک انصار به مناسبت نیمه شعبان و سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر

عصر اعتبار- دکتر آیت الله ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار طی پیامی به مناسبت نیمه شعبان وسالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، تقارن این ایام را بیانگر ارتباط معنادار مقوله های «انتظار» و «مقاومت» دانست و تصریح کرد: «مقاومت سازنده در ترویج فرهنگ مهدویت و فراهم سازی زمینه های ظهور مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه)، رسالت منتظران منجی عالم بشریت است».

پیام مدیرعامل بانک انصار به مناسبت نیمه شعبان و سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر آیت الله ابراهیمی بمناسبت میلاد با سعادت حضرت حجت بن الحسن العسگری (عج) و فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورانگیز بیت المقدس در سال 1361 پیامی صادر کرد.

    مدیرعامل بانک‌انصار در این پیام، با تبریک فرخنده زادروز منجی عالم بشریت و قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ( ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و سوم خردادماه سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر که روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته، آورده است:

    «این تقارن مبارک آثار پربرکت انتظار در مهندسی فرهنگ مقاومت  را ترسیم و نشان می دهد که روح و جوهره اصلی انتظار، مقاومت و صبر بوده و در حقیقت خرمشهر در سایه گفتمان انتظار و مقاومت فتح شده است».

    این پیام افزوده است:

    در عصری که منتظران ظهور، غیبت موعود را تجربه می کنند، بازخوانی رسالت و مسئولیت های خطیر اصحاب انتظار ـ به ویژه در نیمه شعبان  هر سال ـ فریضه‌ای مقدس و تعطیل ناپذیر است و تردیدی نیست که مراقبت از اصالت مکتب و هویّت فرهنگ اسلام ناب، اقتدار و آماده سازی امت اسلامی و جامعه­ی بشری را برای ورود به دروازه های عصر ظهور می طلبد که حفظ و تقویت کیان اسلام و عمل به توصیه های قرآن واهتزاز پرچم صبر و مقاومت و دفاع از حق و حقیقت، از شاخص های آن به شمار می رود.

     

    وی در این پیام با معنادار توصیف کردن تقارن نیمه شعبان و سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر، خاطرنشان کرده است: «اکنون که خورشید نیمه شعبان در تقارنی مبارک با ایام گرامی داشت حماسه سازان فتح خرمشهر رخ نموده است، ارتباط معنادار و الهام بخش مقوله های انتظار و مقاومت برای شیفتگان عدالت جهانی مهدی موعود(عج) چنین تفسیر می شود که برای درک ظهور بایستی طعم مقاومت و پایداری برابر دشمنان مهدویت را چشید و این همان موهبتی است که ملت رشید و برگزیده ایران اسلامی به شایستگی از آن بهره مند است».

    دکترابراهیمی در پایان این پیام با تأکید بر مسئولیت خطیر رسانه ها، روحانیت معظم و شخصیت های مسئول در توسعه ی فرهنگ انتظار و تقویت باور به آن امام همام در جامعه، آورده است:

    «یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهیدان حماسه ساز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خونین شهر قهرمان را گرامی می داریم که درس جهاد، مقاومت و شهادت را برای نسل های جامعه اسلامی به یادگار گزاردند و به آنان آموختند که در گذرگاه های حسّاس و سخت تاریخی، عزت، پیروزی و سربلندی توأم با کسب رضای‌الهی و خشنودی مهدی آل‌محمد(ص) را جستجوکنند و نجات بخش امت اسلامی از فتنه‌های زمانه باشند».

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو