عصر بازار

بانک مهر اقتصاد ۱۰۰۰۴ ISO گرفت

عصر اعتبار- بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت گواهینامه ۱۰۰۰۴ ISO (استاندارد بین‌المللی سنجش رضایت مشتریان) از شرکت "LL- C Certification" کشور جمهوری چک و شرکت "ICB Quality" از کشور ایتالیا شد.

بانک مهر اقتصاد ۱۰۰۰۴ ISO گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  ایسنا، منصور شیخ‌الاسلامی مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه مشتریان بزرگ‌ترین سرمایه بانک به شمار می‌روند در این رابطه گفت: بانک مهر اقتصاد با هدف آگاهی از نظرات و انتقادات سپرده‌گذاران اقدام به طراحی و اجرای طرح سراسری سنجش رضایت مشتریان در تمامی شعب تابعه خود کرد که پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراج شده طرح‌های متعددی در راستای رفع نیازها و انتظارات مشتریان خود اجرا و پیاده‌سازی کرد.

    وی افزود: پس از انجام سیر مراحل نظر سنجی‌های صورت گرفته، با تحلیل‌های آماری، نقاط قابل بهبود شناسایی و خواسته‌های سپرده‌گذاران احصاء شد و با همکاری سایر معاونت‌ها برنامه‌های مختلفی در راستای مرتفع شدن نیاز مشتریان و افزایش رضایتمندی آن‌ها در دستور کار بانک قرار گرفت و وارد فاز اجرایی شد.

    شیخ الاسلامی در ادامه گفت: این گواهینامه پس از انجام اقدامات متعددی از جمله شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود طرح سنجش رضایتمندی مشتریان، ارایه راه‌کارهای بهبود، مدون‌سازی اطلاعات، استانداردسازی دستورالعمل‌ها، انجام ارزیابی ثانویه از شرکت "LL- C Certification" و "ICB Quality" کسب شده که موید کیفیت انجام طرح سنجش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان در بانک مهر اقتصاد است.

    مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک گفت: این اداره کل در سال جاری نیز طرح‌های سنجش رضایت مشتریان در بخش‌های مختلف از جمله سنجش مهارت‌ها و کدهای رفتاری کارکنان، سنجش سهم ذهنی و عاطفی برند بانک مهر اقتصاد (افکارسنجی) و سنجش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات بانک مهر اقتصاد را در دستور کار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو