عصر بازار

همکاری ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ۲۰۱۶ Kish Invex

عصر اعتبار- طی تفاهم‌نامه ای میان ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری و شرکت بهاران تدبیر کیش، این ستاد به عنوان همکار برای برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش و در قالب نمایشگاه ۲۰۱۶ Kish Invex همکاری می‌کند.

همکاری ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ۲۰۱۶ Kish Invex
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، با توجه به گشایش‌های سیاسی اخیر و لزوم جذب سرمایه ‌گذاران خارجی، ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری تصمیم گرفته است که با شرکت بهاران تدبیر کیش که تجربه موفق برگزاری 2015 و 2014 Kish Invex را در کارنامه دارد، در برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور2016 Kish Invex همکاری کند.

    طی این مراسم که تفاهم نامه همکاری میان دکتر کریمی  قائم مقام ستاد و رئیس شورای مرکزی ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری و آریا حمیدیان مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش امضا شد، دکتر کریمی ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد ستاد توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در جذب سرمایه‌گذاران خارجی همکاری ستاد در برگزاری این رویداد به هم‌افزایی و توسعه  2016   Kish Invex بیانجامد.

    برگزاری همزمان سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در کیش و در قالب نمایشگاه2016  Kish Invex این امکان را برای تمامی فعالان اقتصادی، موسسات مالی و اعتباری ،بانکها، شرکتهای بیمه، صاحبان پروژه های پر بازده و نیز مجریان و دست اندرکاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، معادن، گردشگری، سلامت ، مسکن و عمران و شهرسازی در حوزه های دولتی و  خصوصی را فراهم آورده است به نحوی تمامی اهداف خود را در فضای تخصصی با حضور و تبادل نظر با تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه های فوق دنبال کنند.

    همچنین معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، توانمندیهای شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار، ارائه خدمات نوین بانکی و بیمه ای، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه  و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی از مهم ترین اهداف برگزاری Kish Invex 2016  است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی