عصر بازار

فرمانده انتظامی گلستان:

کلاهبردار یک میلیارد ریالی در گلستان دستگیر شد

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری یک کلاهبردار که در قالب فروش لاستیک خودرو اقدام به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کلاهبردار یک میلیارد ریالی در گلستان دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از مهر ،سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: پس از ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب گرگان با موضوع دادخواهی یکی از شهروندان مبنی بر سوء استفاده از کارت عابر بانک وی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی ادامه داد: شاکی در مراجعه به ماموران اعلام کرد که شماره کارت خود را به فردی که لاستیک فروش داده و حدود 180 میلیون ریال پول از کارت او برداشت شده است. پس از مدتی نیز شاکی متوجه شد که کلاهبرداری صورت گرفته است.

    او با بیان اینکه فرد کلاهبردار به دلیل اعتمادی که اقوام به وی داشتند شماره کارت آنان را نیز با زیرکی خاصی گرفته بود، گفت: متهم در تماس با افرادی که متقاضی دریافت لاستیک بودند، شماره کارت اقوام خود را به آنها می داد و خریداران لاستیک نیز پول را به آن شماره کارت واریز می کردند و پس از آن متهم مبالغ واریزی را از اقوام خود دریافت می کرد.

    میرفیضی تصریح کرد: متهم در اقدامی دیگر رانندگان آژانس را نیز به عنوان انجام کار خدماتی خود به خدمت گرفته بود و با چرب زبانی و کسب اعتماد شماره کارت عابر بانک آنان را نیز دریافت می کرد. پس از اخذ شماره کارت عابر بانک رانندگان آژانس به آنان می گفت به بانک بروند و مبلغی که به آن کارت واریز می شود را پس از کسر کردن مبلغ کرایه به حساب وی واریز کنند.

    فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با بیان اینکه حوزه فعالیت این شخص در سه استان گلستان، تهران و خراسان شمالی بوده است، بیان کرد: متهم طی یک عملیات با هماهنگی مراجع قضایی شناسایی و دستگیر شد. در تحقیقات تخصصی انجام شده مشخص شد که متهم تا کنون یک میلیارد و 300 میلیون ریال از مردم کلاهبرداری کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو