عصر بازار

افزایش سرمایه بیمه نوین در مجمع عمومی فوق‌العاده تصویب شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه نوین با موضوع افزایش سرمایه صاحبان سهام صبح امروز در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

افزایش سرمایه بیمه نوین در مجمع عمومی فوق‌العاده تصویب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت به منظور بررسی و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره، صبح امروز سه شنبه 4 خرداد 1395 با حضور 77.7 درصد از سهام داران و نمایندگان قانونی آنها، نمایندگان سازمان بورس و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

    در این مجمع عیسی شهسوار خجسته به عنوان رئیس جلسه، مسعود اژیه و محمد بدیعی جاریانی به عنوان ناظر و علیرضا معظمی به عنوان منشی انتخاب شدند.

    در ابتدای مجمع حسین کریم خان زند؛ مدیر عامل بیمه نوین ضمن خوشامدگویی به سهامداران و تبریک اعیاد شعبانیه، به طرح کلیات افزایش سرمایه شرکت پرداخت و تأکید کرد: در شرکت های بیمه افزایش سرمایه به معنای افزایش توانگری و امکان حضور فعال و مشارکت بیشتر در پروژه های بزرگ اقتصادی با هدف افزایش سوددهی و پرتفوی شرکت خواهد بود.

    وی در ادامه گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر تصمیمات بسیار خوبی توسط هیأت مدیره بیمه نوین جهت دقت در انتخاب و مدیریت ریسک رشته های زیان ده اتخاذ شده است. همچنین انجام تمام امور کارشناسی و پرداخت خسارت در بیمه های اتومبیل و درمان به صورت مستقل و توسط نیروی انسانی در داخل شرکت صورت می گیرد و این امر نشان از توانایی بیمه نوین در توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات ویژه و اثرگذار به بیمه گذاران است.

    در این مجمع مصوب شد اختیار افزایش سرمایه شرکت  از مبلغ 800 میلیارد ریال به مبلغ 2500 میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به مدت 2 سال در اختیار هیأت مدیره قرار گیرد. همچنین مقرر شد در مرحله اول سرمایه شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی از مبلغ 800 میلیارد ریال به مبلغ 1500 میلیارد ریال افزایش یابد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی