عصر بازار

دیدار هیات اقصادی ایتالیایی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- در این دیدار که با حضور لامبرتو دینی رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری Capinvest و نخست وزیر اسبق ایتالیا برگزار شد، افخمی به ترسیم فضای کسب و کار در ایران ، پتانسیل های اقتصادی ایران و تشریح فضای ایجاد شده برای سرمایه گذاری های مشترک و همکاری های اقتصادی پرداخت.

دیدار هیات اقصادی ایتالیایی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، لامبرتو دینی نیز در این دیدار ضمن ابراز امیدواری به روابط اقتصادی کشورش با ایران ، استمرار و پایبندی کشورمان نسبت به تعهدات بین المللی را مورد اشاره قرار داده و خواستار تلاش بیشتر ایران در زمینه توسعه صنعتی و تعامل با کشورهای جهان شد.
    گفتنی است در این دیدار رافائله مینچیونه مدیرعامل شرکت کپینوست و آلن جی اکونومیدس مدیر روابط بین الملل این کشور نیز حضور داشتند که در خصوص بررسی شرایط استفاده از منابع خارجی ، ایجاد صندوق سرمایه گذاری بین المللی ایرانی و راهکارهای جذب منابع برای این صندوق با عنصری مدیر امور بین الملل و تجهیز منابع و رحیم نیا رئیس اداره بررسی و کنترل ریسک بانک صنعت و معدن به بحث کارشناسانه پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی