عصر بازار

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی

عصر اعتبار- مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از کمک ۱۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی خبر داد.

کمک ۱۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام زنجانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از فارس  ،ابوالفضل عبداللهی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای کمک به مددجویان این نهاد طرح‌های مشارکتی مربوط را ارائه می‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد جمع‌آوری صدقات است، تصریح کرد: با توزیع و نصب 60 هزار صندوق صدقه اقدام به جمع‌آوری صدقات در شهرستان زنجان می‌شود.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین درآمد کمیته امداد از محل صندوق‌های کوچک است، اضافه کرد: در همین راستا فروردین‌ماه امسال یک میلیارد ریال صدقه جمع‌آوری شد.

    عبداللهی در ادامه از اجرای طرح اکرام ایتام نیز خبر داد و گفت: این طرح 16 سال است که اجرایی می‌شود و در این مدت مشارکت حامیان بسیار چشمگیر بوده است.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه فروردین امسال 620 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام کمک شد، اظهار داشت: سال قبل 12 میلیارد و 70 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام جمع‌آوری شد.

    وی با اشاره به اینکه سال قبل 8 میلیارد و 800 میلیون ریال زکات در شهرستان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: 60 درصد از مبلغ زکات جمع‌آوری‌شده در امور محرومان و 40درصد نیز در راستای ساخت پروژه‌های عام‌‎المنفعه هزینه می‌شود.

    مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان ادامه داد: اهدای کمک‌هزینه ازدواج، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و ... هزینه می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی