عصر بازار

سخنرانی دکتر دوائی و مهندس باقری‌اصل در ششمین همایش مدیران و رؤسای شعب پست‌بانک‌ایران

عصر اعتبار- دکتر دوائی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ششمین همایش مدیران و رؤسای شعب پست‌بانک‌ایران با تشریح بحث اقتصاد مقاومتی در حوزه‌ بانکداری و توسعه از منظر جذب نیروی انسانی خلاق، تغییر ماموریت این بانک طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان بانک تخصصی حوزهICT کشور را بسیار با اهمیت در حوزه فناوری اطلاعات دانست.

سخنرانی دکتر دوائی و مهندس باقری‌اصل در ششمین همایش مدیران و رؤسای شعب پست‌بانک‌ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی تصریح کرد: بایستی در حوزه ICT به بالا بردن دانش خود در زمینه بانکداری ادامه و در این راه به مشاوره‌های بین المللی و داخلی نیز نیاز دارد.
    مهندس باقری‌اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات نیز در این همایش اظهار داشت: پست‌بانک‌ایران یک بانک توسعه‌ای است که جایگاه ویژه ‌ای در اقتصاد کشور دارد.
    وی ضمن تاکید بر ارائه خدمات با بالا بردن دانش فناوری و نوآوری گفت:‌بیشترین ارزش افزوده در اقتصاد در حوزه ICT با 5/19 درصد رشد پایدار می‌باشد که بیانگر حساسیت و اهمیت خاص این حوزه می‌باشد.
    وی با بیان اینکه پست‌بانک نزدیکترین حوزه به فناوری اطلاعات است به تشریح وضعیت نیروی انسانی در حوزه ICT پرداخت و عنوان کرد: 17درصد فارغ التحصیلان دراین بخش فعالیت دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی