عصر بازار

هفدهمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر برگزار می شود

عصر اعتبار- هفدهمین هم اندیشی معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر ۷ خرداد ماه سال جاری به میزبانی مدیریت شعب استان کرمانشاه در شهر قهرمان پرور پاوه به مدت دو روز برگزار خواهد شد .

هفدهمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با توجه به برگزاری موضوعی و تخصصی هم اندیشی های موسسه در سطح مدیران حوزه مرکزی و استانها ، هفدهمین هم اندیشی سراسری موسسه اعتباری کوثر با  محوریت عملکرد و برنامه های راهبردی حوزه اعتبارات و تسهیلات آغاز به کار خواهد کرد .
    این گزارش می فزاید : در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال " اقتصاد مقاومی ؛ اقدام و عمل" نامگذاری نموده اند ، موسسه اعتباری کوثر نیز در راستای فرمایشات معظم له  جهش در ارائه خدمات پولی و حضور موثر در نظام بانکی کشور را از اولویت های سازمانی می داند که تحقق آن با بسیج منابع انسانی و برنامه ریزی منسجم امکان پذیر می شود .

    بر اساس این گزارش ؛ از دیگر برنامه های این هم اندیشی سراسری ، تشریح عملکرد سال 94 و اعلام برنامه های اجرایی معاونتها ، مدیریتهای حوزه مرکزی و استانها با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تنوع بخشی به سبد خدمات موسسه بویژه جامعه هدف به هیئت مدیره کوثر است .
    شایان ذکر است ، بازدید از مناطق عملیاتی نودشه ، دالانی ، تته و نوسود از برنامه های جانبی هفدهمین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر می باشد

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی