عصر بازار

معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد خبر داد:

تشکیل صندوق آتیه و تعاون کارکنان بانک مهر اقتصاد

عصر اعتبار- معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد گفت: صندوق آتیه و تعاون برای کارکنان بانک مهر اقتصاد در آینده نزدیک تشکیل می‌شود.

تشکیل صندوق آتیه و تعاون کارکنان بانک مهر اقتصاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، رضا عسکری صبح امروز در جشنواره فرهنگی عترت، ویژه خانواده‌های کارکنان بانک مهر اقتصاد استان مازندران که در مجتمع رفاهی بانک ملی بابلسر برگزار شد به تبیین نقش خانواده و اهمیت آن در اسلام، اظهار کرد: خانواده از دیر زمان رکن اساسی جوامع انسانی به شمار می‌رفته که هم با ضرورت زندگی و هم با سرشت و طبیعت انسانی سازگار بوده است.

    رضا عسکری افزود: در نظام ارزشی اسلام خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و در محیط خانواده، زنان مدیریت داخلی این واحد کوچک اجتماعی را برعهده دارند.

    معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد، اضافه کرد: زن علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز ایفای نقش اجتماعی در سطح جامعه، در خانواده نیز دارای مسؤولیت‌هایی است که تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کانون گرم خانواده از مهم‌ترین این نقش‌ها است.

    وی به طرح‌های در دست اقدام معاونت سرمایه انسانی برای افزایش رفاه کارکنان بانک مهر اقتصاد،گفت: صندوق آتیه و تعاون برای کارکنان بانک در آینده نزدیک تشکیل می‌شود.

    معاون سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد ادامه داد: با اجرای این طرح در صورت بازنشستگی و پایان خدمت کارمند بخش قابل توجهی از تسهیلات کارمندی تسویه می‌شود.

    این مسؤول تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های کارمندان، طرح طبقه‌بندی مشاغل است، این طرح در سنوات گذشته براساس طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگاه‌های صنعتی انجام گرفت، اما در طرح جدید این طبقه‌بندی براساس سیستم بانکی که در آن ارتباط بین شغل، مشاغل و کارمند هر یک از هم جدا است که در صورت جابه‌جایی و تنزل پست سازمانی پرسنل تاثیر چندانی در حقوق و مزایا  نمی‌گذارد. 

    مهدی بازاری رئیس اداره امور شعب استان مازندران نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تشریح و اهمیت خانواده در ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و نشاط کاری در جهت ارتقای سازمان پرداخت و گفت: بخش زیادی از موفقیت‌های بانک مرهون همسرانی است که با صبوری و متانت توانستند خود را در این راه همراهی کنند.

    در این مراسم  حر اکبری از جانبازان مدافع حرم بیاناتی را درباره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب (س) ایراد کرد و از خانواده شهیدان مدافع حرم  شهید حبیب‌الله‌پور، شهید باغبانی و شهید کمالی نیز تجلیل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو