عصر بازار

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد

پرداخت ۳ هزار و ۶۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان زنجانی

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از پرداخت ۳ هزار و ۶۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت ۳ هزار و ۶۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان زنجانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، سید مسعود حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: قرض‌الحسنه از سنت های حسنه و مورد تاکید دین مبین اسلام است.

    وی با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه در این نهاد مورد توجه بوده و در این راستا خدمات متعددی ارائه می‌شود، اضافه کرد: از همان سال‌های اولیه پرداخت وام قرض‌الحسنه در اولویت برنامه‌ها بوده است.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه پرداخت وام به نیازمندان زیرپوشش برای مصارف کارگشایی (درمان بیماری، هزینه‌های تحصیلی) صورت می‌گیرد، تصریح کرد: سال گذشته 3 هزار و 686 فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

    حسینی با بیان اینکه وام‌های پرداختی در قالب درمان و ازدواج پرداخت شده است، اضافه کرد: در این راستا 52 میلیارد و 333 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد در بخش مسکن نیز خدمات مربوط را ارائه می‌دهد، افزود: در این راستا 12 میلیارد ریال در بخش معوقات مسکن در زمینه بهسازی ارائه شده است.

    معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام استان زنجان با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان نیز خدمات مربوط به مددجویان ارائه می‌‍شود، افزود: در این زمینه سال قبل به 9 هزار و 938 خانوار خدمات در قالب کارت درمان ارائه شد.

    حسینی با اشاره به نقش تاثیرگذار خیرین در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مددجویان افزود: بسیاری از خدمات کمیته امداد با همکاری و حمایت حامیان ارائه می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز از ظرفیت خیرین استفاده خواهد شد، گفت: در این زمینه طرح‌‎های حامی‌یابی اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو