عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

رویکرد بانک شهر به پروژه‌های عمرانی شهرها تخصصی است

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این ‌که رویکرد بانک شهر به پروژه‌های شهری تخصصی است، گفت: آماده حمایت از گسترش دامنه فعالیت‌های این بانک تخصصی در حوزه مدیریت اقتصاد شهری هستیم.

رویکرد بانک شهر به پروژه‌های عمرانی شهرها تخصصی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمد‌رضا پورابراهیمی با بیان این‌ که رویکرد بانک شهر به پروژه‌های شهری تخصصی است، گفت: ورود این بانک به حوزه‌های مالی در راستای به حرکت در آوردن چرخه آبادانی کشور توانسته تاکنون ثمرات مثبتی به همراه داشته باشد.

    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌ که خدمات صورت گرفته از سوی این بانک، کسب رتبه قبولی در ارایه خدمات بانکی به شهروندان را نشان می‌دهد، افزود: این بانک توانسته به عنوان بازوی مالی شهرداری‌ها به رشد پروژه‌های شهری کمک کند.

    وی با بیان این ‌که مجموعه فعالیت‌های بانک شهر در سال‌های اخیر قابل قبول است، تصریح کرد: رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیکی نوین بانکی می‌تواند نقطه قوت این بانک باشد.

    پورابراهیمی در ادامه با اشاره به خدمات مثبت بانک شهر در استان کرمان، گفت: توافق‌نامه‌های خوبی با مسئولان این بانک و شهرداری کرمان برای تکمیل پروژه‌های شهری و همچنین اقتصاد شهری در حال انعقاد است.

    وی خاطرنشان کرد: ما همواره حضور بانک شهر در استان کرمان و خدمات ارزنده آن را تحسین می‌کنیم و آماده همکاری و حمایت از ادامه فعالیت‌های این بانک هستیم.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در صورت لزوم، برای ایجاد شهرنت بانک شهر در مجلس شورای اسلامی وارد عمل خواهیم شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی