عصر بازار

شرکت پدیده مجوز تبلیغات ندارد

عصر اعتبار- تبلیغات و فروش سهام شرکت پدیده همچنان ممنوع است.

شرکت پدیده مجوز تبلیغات ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی امروز گفت: میزان بدهی، دارایی ها و روش های بکارگیری سرمایه های شرکت برای خروج از وضعیت فعلی هنوز به صورت کارشناسی بررسی نشده است و اگر هیات مدیره جدید بتواند بر اوضاع مسلط شود می توان با یک برنامه درست مشکلات شرکت پدیده را حل کرد.

    حجت الاسلام مظفری افزود: بعد از استقرار هیات مدیره جدید شرکت پدیده شایعاتی مبنی بر آزاد شدن تبلیغات این شرکت مطرح شد که چنین موضوعی صحت ندارد اما فروش محصولات شرکت پدیده مشکل خاصی نداشته است و تمام محدودیت ها و ممنوعیت ها برای فروش سهام این شرکت و تبلیغات آن بوده است.

    او  اظهار کرد: مدیران قبلی شرکت پدیده با ترفندهایی سهام این شرکت را با قیمت بالاتر و به صورت غیر واقعی عرضه کردند و مردم را فریب دادند.

    فعالیت دفاتر فروش سهام این شرکت از اواخر سال 1393 به علت تخلفات متعدد در فروش سهام و ساخت و سازهای غیر مجاز، با حکم دادستانی مشهد غیر قانونی اعلام و مسدود شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی