عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه صادرات خبر داد

۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش کشاورزی و غیرکشاورزی

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک توسعه صادرات از پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش غیرکشاورزی با نرخ سود ۱۶ درصد و برای بخش کشاورزی با نرخ سود ۱۴ درصد خبر داد.

۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش کشاورزی و غیرکشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی صالح آبادی در گردهمایی بزرگ صادرکنندگان و تشکل های صادراتی کشور با اشاره به اینکه سازمان توسعه تجارت ایران 22 میلیارد تومان یارانه نرخ سود را در اختیار این بانک قرار داده است گفت: این اعتبار هم اکنون فراهم است و ما آماده واگذاری آن به صادرکنندگان و تشکل های صادراتی کشور هستیم.

    وی همچنین به بحث تنظیم ال سی اشاره کرد و افزود: تنظیم ال سی می‌تواند به توسعه صادرات در کشور کمک کند.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه این بانک از منابع ارزی و سپرده صندوق توسعه ملی بخشی را در ارتباط با کشاورزی و غیرکشاورزی در نظر گرفته است اظهار کرد: 200 میلیارد دلار تسهیلات برای بخش غیر کشاورزی با نرخ سود 16 درصد و نیز برای بخش کشاورزی با نرخ سود 14 درصد پرداخت می‌شود.

    صالح آبادی افزود: تسهیلات ارزی و سرمایه در گردش از جمله منابع بانک توسعه صادرات ایران است که می‌تواند در اختیار صادرکنندگان قرار گیرد تا در پروژه‌هایی که قرار است محصولات صادر شود به کار گیرند. با توجه به اینکه بانک توسعه صادرات از طرف صندوق توسعه ملی عاملیت دارد بنابراین این منابع از طرف این صندوق برای بانک توسعه صادرات فراهم می‌شود.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: صحبت های لازم را انجام داده‌ایم تا در خصوص اعتبار مربوط به بانک ها که دو ساله است تغییرات لازم مد نظر قرار گیرد و به اعتباری هشت ساله افزایش پیدا کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی