عصر بازار

بانک سرمایه میزبان چهارمین نشست کمیته امر به معروف و نهی از منکر نظام بانکی کشور

عصر اعتبار- چهارمین نشست کمیته امر به معروف و نهی از منکر نظام بانکی کشور به میزبانی بانک سرمایه برگزار شد.

بانک سرمایه میزبان چهارمین نشست کمیته امر به معروف و نهی از منکر نظام بانکی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، چهارمین نشست کمیته امر به معروف و نهی از منکر نظام بانکی کشور با حضور سیدمهدی هاشمیان، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر، علیرضا حیدرآبادی پور، مدیرعامل بانک سرمایه، محمدرضامروی، مدیرکل دستگاه های اختصاصی و زیربنایی ستاد، ابراهیم کاظم پور اقدم، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت و دبیر کمیته امر به معروف و نهی از منکر نظام بانکی کشور و جمعی از مدیران روابط عمومی بانک ها در ساختمان مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.

    در این نشست هاشمیان با اشاره به آیه ای از قرآن که شاخص برتری امت ها را امر به معروف و نهی از منکر می داند اظهار داشت: ما نباید شاخص مهمی همچون امر به معروف و نهی از منکر را در یکی دو مصداق خلاصه کنیم و نسبت به سایر جنبه ها بی اعتنا باشیم بلکه باید با فرهنگ سازی کلیه جوانب این فرضیه الهی را دنبال کرده و به مرحله اجرا در آوریم.

    در ادامه نشست کاظم پور اقدم نیز روند کار کمیته را تشریح و از اعضا درخواست نمود تا اولویت های خود را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرده تا در جلسات آینده کمیته محورهای تبلیغاتی مشخص و به مرحله عملیاتی برسد.

    در بخش دیگری از نشست دکتر حیدرآبادی پور نیز با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: روابط عمومی ها به دلیل ماهیت کارشان بهترین نماینده سازمان ها در شورای امر به معروف و نهی از منکر و حلقه واسط میان مدیران و ستاد هستند و امیدوارم با همکاری همه دوستان به اهداف تعریف شده، دست یابیم.

    ابوالفضل اقبالی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز طی سخنانی بر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و مدیریت محتوای واحد به منظور تاثیرگذاری بیشتر در میان مردم تاکید نمود.

    شایان ذکر است سلسله نشست های کمیته امر به معروف و نهی از منکر نظام بانکی کشور هر ماه به میزبانی یکی از بانک های عضو تشکیل شده و در این جلسه که به میزبانی بانک سرمایه برگزار گردید به پیشنهاد دکتر محمدعلی هادی، عضو هیات مدیره این بانک جلسه آینده این کمیته به میزبانی موسسه خیریه عترت ابوتراب به مدیریت ایشان یرگزار خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو