عصر بازار

واحدهای اشتغالزای پایدار در روستاها تسهیلات تک نرخی می گیرند

عصر اعتبار- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری از اعطای تسهیلات تک نرخی به واحدهای اشتغالزای پایدار در روستاها خبر داد.

واحدهای اشتغالزای پایدار در روستاها تسهیلات تک نرخی می گیرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، سیدابوالفضل رضوی که به عنوان نماینده رئیس جمهوری به شهرستان تکاب سفر کرده است، یکشنبه شب در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: بر اساس مصوبه دولت، تسهیلات کم بهره و با سود تک نرخی در اختیار تشکل های پایدار اشتغالزایی در روستاهای کشور قرار می گیرد.
    وی اظهار کرد: این تسهیلات به منظور افزایش میزان اشتغالزایی و مشارکت روستاییان در طرح های اقتصادی به تشکل های روستایی تعلق می گیرد.
    رضوی گفت: اجرای این طرح نیازمند همکاری اداره های کل استانها با بانک های عامل است.
    وی افزود: در صورت تکمیل طرح های توسعه ای از سوی این تشکل ها، تسهیلات کم بهره تا 15 روز در اختیار واحدهای اشتغالزایی روستایی قرار می گیرد.
    معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تاکید دولت یازدهم مبنی بر ورود مردم به فعالیت های اقتصادی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات برای طرح های اشتغالزای پایدار در دولت تدبیر و امید با سهولت و سرعت صورت می گیرد.
    رضوی همچنین با بررسی وضعیت پروژه های اولویت دار شهرستان تکاب ادامه داد: پروژه های نیمه تمام تکاب در بخش های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی و فاضلاب شهری به سرعت پیگیری می شود.
    وی گفت: بهسازی جاده تکاب - شاهین دژ، تکمیل بیمارستان نیمه تمام، احداث و تکمیل شبکه پایاب سد ساروق و احداث فاضلاب شهری از مهمترین پروژهای شهرستان تکاب است که برای تخصیص اعتبار در دولت بررسی خواهد شد.
    وی افزود: آبرسانی به روستای چوپلو، گازرسانی به روستای مایین بلاغ و احداث جاده روستای گوی آغاج تکاب از توابع بخش تخت سلیمان نیز به صورت ویژه پیگیری شده و با سرعت به نتیجه می رسد.
    معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهوری که در جریان سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی به شهرستان تکاب سفر کرده است، دیشب در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
    وی در مسیر حرکت از شاهین دژ به تکاب با اهالی سه روستای واقع در این مسیر نیز دیدار و گفت و گو کرده و به بررسی مشکلات روستاییان پرداخت.
    شهرستان تکاب 17 پروژه بزرگ نیمه تمام دارد.
    تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب اذر بایجان غربی واقع شده است.
    حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 10 خرداد در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از طریق فرودگاه بین المللی ارومیه وارد استان آذربایجان غربی می شود و پس از استقبال مردمی در ورزشگاه تختی ارومیه در جمع عموم مردم شهیدپرور ارومیه به سخنرانی می پردازد.
    رئیس جمهوری در دومین روز حضور خود در استان روز سه شنبه به شهرستان مهاباد سفر و ضمن بهره برداری از مجتمع پتروشیمی، با مردم این شهرستان در ورزشگاه آزادی دیدار می کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی