عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

بسته های اعتباری این بانک راهگشای رونق اقتصادی است

عصر اعتبار- در سفر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران که همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی رخ داده است با حضور جمعی از فعالان اقتصادی،کارآفرینان و مشتریان از بسته اعتباری ویژه پزشکان رونمایی شد.

بسته های اعتباری این بانک راهگشای رونق اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک به منظور ایجاد رونق بیشتر در اقتصاد کشور نسبت به طراحی و راه اندازی بسته های اعتباری متناسب به ظرفیت و نوع فعالیت های صنوف مختلف اقدام نموده است که همزمان با سفر هیأت دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی از بسته اعتباری ویژه پزشکان رونمایی کرد.

    مدیر عامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: مشتریان به عنوان ارزشمند ترین دارایی و صاحبان اصلی بانک هستند که کسب اعتماد و اطمینان بیشتر مشتریان از اهداف این بانک است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا خدمات بانک بر اساس خواسته و نیاز مشتریان طراحی و اجرا میگردند.
    لـله گانی در آیین رونمایی از بسته اعتباری ویژه پزشکان با اشاره به ظرفیت بخش های مختلف اقتصادی گفت: برای رونق بخشیدن به فعالیت های اقتصادی لازم است تا با نگاهی ویژه به هر بخش و در نظر گرفتن شاخص ها و پارامترهای مربوطه نسبت به اتخاذ راهکار های مناسب اقدام نمود.
    وی افزود: بانک صادرات ایران در جهت ایجاد پویایی بیشتر نسبت به طراحی بسته های اعتباری ویژه صنوف مختلف اقدام نموده است. تاکنون از بسته های اعتباری ویژه ناشران، توسعه  اماکن ورزشی رونمایی کرده وامروز نیز اجرای بسته اعتباری ویژه پزشکان را آماده اجرا نموده است.
    لـله گانی تاکید کرد: بسته های اعتباری این بانک با رویکرد حمایت از تولید، افزایش اشتغال و توسعه بخش های مختلف اقتصادی تهیه و اجرا گداشته شده اند و در آینده نزدیک نیز از بسته های اعتباری ویژه دیگر صنوف نیز رونمایی خواهد شد. که این بسته ها متناسب با نوع، ماهیت و حجم فعالیت: فعالان اقتصادی طراحی و به اجرا گذاشته شده است.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به اهمیت استفاده از ابزارهای نوین و نقش آنها در کاهش هزینه ها گفت: این بانک در پی آن است با توسعه کمی و کیفی خدمات نوین الکترونیکی ضمن کاهش در مراجعه حضوری مشتریان به بانک، کاهش هزینه ها و افزایش بازده برای مشتریان و هموطنان را به ارمغان بیاوریم.
    وی افزود: این بانک در زمینه بسترهای الکترونیکی از ظرفیت پتانسیل بسیار مطلوبی برخوردار است و در این زمینه با پیش بینی های صورت گرفته در نظر است تا هر ماه محصولات جدیدی به بازار عرضه نماید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی