عصر بازار

کارت خرید نهاده ، خدمتی جدید از بانک کشاورزی برای تولیدکنندگان

عصر اعتبار- بانک کشاورزی به منظور خدمت رسانی بهتر به تولیدکنندگان بخش کشاورزی و با هدف مدیریت بهینه منابع مالی بخش کشاورزی و نظارت بر مصرف نقدینگی در چرخه اقتصاد کشاورزی، خدمت جدیدی تحت عنوان «کارت خرید نهاده های کشاورزی» را با هماهنگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی طراحی و ارائه کرده است.

کارت خرید نهاده ، خدمتی جدید از بانک کشاورزی برای تولیدکنندگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، محمدرضا غفوری مدیرامور مشتریان و بانکداری بانک کشاورزی با اعلام این مطلب افزود: این طرح در فاز نخست و به صورت آزمایشی طی مراسمی با حضور مدیران و مسئولان وزارت جهادکشاورزی و مقامات استانی در استان قزوین رونمایی می شود و طبق پیش بینی انجام شده بالغ بر 100 هزار نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی این استان با هماهنگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مراجعه به شعب بانک کشاورزی از مزایای این کارت بهره مند خواهند شد.

    وی تصریح کرد: تعداد 39 مرکز فروش نهاده های کشاورزی در استان قزوین به زیرساخت های بانکی والکترونیکی لازم برای استفاده کشاورزان از «کارت خرید نهاده» مجهز شده اند و در فاز دوم،  این خدمت جدید در سراسر کشور ارائه خواهد شد.

    غفوری همچنین عضویت در باشگاهی تحت نظارت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و بهره مندی از مزایای متعدد را از جمله خدمات جانبی برای دارندگان کارت خرید نهاده اعلام کرد.

    وی افزود: اجرای این طرح با دستور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ، از مرحله طراحی تا اجرا تنها 14 روز به طول انجامید که این امر نشانگر توان بالای تخصصی بانک کشاورزی در زمینه بانکداری الکترونیکی و نیز توجه ویژه این بانک به حمایت از چرخه اقتصاد کشاورزی و نظارت برمصرف صحیح منابع بخش کشاورزی درمحدوده این بخش است.

    بر اساس این گزارش استفاده از کارت الکترونیکی خرید نهاده ، این امکان را برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی فراهم می کند تا با سرعت و سهولت بیشتر، نهاده های تولید از جمله کود، سم و بذر را از مراکز قانونی فروش نهاده های کشاورزی تهیه کنند و همچنین سازوکاری را رقم می زند تا در شرایط حساس و طلایی پساتحریم، منابع مالی متعلق به چرخه اقتصادکشاورزی، در محل صحیح و مدیریت شده هزینه و مصرف شوند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی