عصر بازار

با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت صورت گرفت؛

بهره برداری از فرابانک ملت برای اولین بار در نظام بانکی کشور

عصر اعتبار- آیین افتتاح فرابانک ملت به عنوان نخستین شعبه بانکی مجازی کشور با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملت برگزار شد.

بهره برداری از فرابانک ملت برای اولین بار در نظام بانکی کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرابانک ملت، بانک بدون شعبه و کاملا مجازی و یکی از عظیم ترین پروژه های تحولی در نظام بانکی کشور است که مشابهی ندارد.
    بر اساس این گزارش، فرابانک ملت با بهره گیری از توان نیروی انسانی بخش های بانکداری شخصی و فناوری اطلاعات بانک ملت و شرکت های وابسته به بهره برداری رسیده است.
    علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم آغاز به کار این بانک مجازی، از تمامی دست اندرکاران در بانکداری شخصی و بخش آی تی این بانک بابت اجرایی کردن این پروژه بزرگ قدردانی کرد و اظهار داشت: تلاش، همت و دانش فنی کارکنان بخش فناوری اطلاعات بانک ملت، زبانزد نظام بانکی کشور است و عملکرد گذشته این بخش، بارها این موضوع را ثابت کرده است.
    وی با اشاره به پیچیده تر شدن کسب و کارهای و متنوع شدن نیازهای مشتریان به صورت روزانه و مستمر، تاکید کرد: بانک ملت متناسب با نیازهای مشتریان، بانکداری جامع را پیاده سازی کرده و محصولات جدید خود را صرفا بر اساس نیازهای آنان طراحی و عرضه کرده است.
    رستگار با تاکید بر این نکته که بانک ملت تمام تلاش خود را برای پیشگامی در تولید محصولات جدید به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: در پنج سال آینده، بانکی در نظام بانکی کشور پیشرو خواهد بود که در بخشIT پیشرو باشد بنابراین بانک ملت برای حفظ پیشگامی خود، یک لحظه هم در ایجاد تنوع در محصولات و استقرار سیستم های جدید، کوتاهی نخواهد کرد.
    وی ادامه داد: بانک ملت در به کارگیری فناوری های نوین بانکداری، از هیچ هزینه ای دریغ نخواهد کرد تا بدین ترتیب بتواند با تولید محصولات متنوع، رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد.
    مدیرعامل بانک ملت، تولید سه محصول جدید در بدو افتتاح فرابانک را سرآغازی بر تولید محصولات متنوع در سال جاری و تکمیل این پروژه بزرگ خواند و اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که بانک ملت در خانه های مشتریان، تمامی نیازهای بانکی آنان را رفع کند.
    وی از بین رفتن اسناد کاغذی، صرفه جویی در وقت و هزینه و در نتیجه کمک به حفظ محیط زیست را از جمله اثرات مثبت راه اندازی فرابانک ذکر کرد و گفت: یک محصول فاخر دیگر در چند روز آینده به مشتریان عرضه خواهد شد که تحولی در بحث حساب جاری ایجاد خواهد کرد.
    رستگار گفت: بانک ملت سال گذشته نیز در تولید محصولات جدید، سال موفقی را پشت سر گذاشت و موفق شد بیشترین تعداد محصول را نسبت به سال های گذشته تولید و به مردم عرضه کند.
    وی از وجود 28 میلیون مشتری و 40 میلیون حساب الکترونیک در بانک ملت خبر داد و اظهار داشت: تولید محصولات جدید، نشان دهنده علاقمندی کارکنان فهیم و بادانش بانک ملت به مردم و مشتریان و تلاش شبانه روزی در جهت افزایش سطح رضایتمندی آنان است.
    مدیرعامل بانک ملت از پرداخت 190 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط تولیدی خبر داد و اعلام کرد که این مبلغ در سال جاری سه برابر خواهد شد.
    مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که این بانک در سال گذشته در تمامی شاخص ها، خود را به عنوان بانک اول کشور مطرح کرد، تاکید کرد که این پیشگامی باید ادامه پیدا کند و مستمر باشد.
    وی با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک ملت در سراسر کشور به خاطر کسب موفقیت های متعدد در سال گذشته، از طریق ویدئوکنفرانس خطاب به کارکنان اظهار داشت: من به تمامی شما عشق می ورزم و افتخار می کنم که در طول سه دهه، دوستانی مثل شما داشته ام.
    حسین حیدری، عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری تجاری و شخصی هم در سخنانی، فرابانک را محصولی کاملا بومی خواند که در داخل گروه بهسازان و به دستان توانمند کارشناسان بانک و این گروه، طراحی و عملیاتی شده است.
    وی با اعلام این نکته که فرابانک در آینده ای نزدیک، به بانکی مجزا و جدا از بانک ملت تبدیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف نهایی، دستیابی به بانکی کاملا غیرحضوری و در عین حال تسهیل در فرآیندهای جاری بانکی است.
    حیدری با اشاره به تصویب طراحی فرابانک در هیات مدیره بانک ملت در سال 92 و آغاز کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی آن، یادآور شد: 2400 نفر ساعت کار مطالعاتی و تحقیقاتی روی این پروژه انجام شده و بیش از 5 هزار نفر ساعت هم کار عملیاتی در گروه بهسازان ملت صورت گرفته است.
    وی با بیان این نکته که پروژه فرابانک در چهار فاز نه ماهه اجرایی خواهد شد اعلام کرد که در پایان 36 ماه، یک بانک کاملا مجازی ایجاد خواهد شد.
    بر اساس این گزارش، همزمان با افتتاح رسمی فرابانک، از سه محصول جدید این پروژه با عنوان های حواله ویژه فرابانک، درخواست صدور کارت هدیه به صورت تلفنی و افتتاح حساب جاری برای تمامی شعب رونمایی شد.
    بر این اساس، دو محصول نخست برای مشتریان ارزنده به صورت پایلوت در یکی از مناطق بانک ملت در تهران عملیاتی می شود و تا دو ماه دیگر در سراسر کشور قابل ارائه خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی