عصر بازار

سازمان توسعه تجارت خبر داد

آغاز ثبت‌نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۹۵

عصر اعتبار- سازمان توسعه تجارت در فراخوانی از صادرکنندگان دعوت کرد تا در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه که امسال بیستمین دوره آن برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، این سازمان 29 مهرماه هر سال در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات غیرنفتی کشور، بنگاه‎های نمونه صادراتی را انتخاب و معرفی می‌کند.

    بر این اساس صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه سازمان توسعه تجارت ایران شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال را مطالعه و به‌صورت الکترونیک در همان سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند.

    براساس اطلاعیه سازمان توسعه تجارت ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان شرکت در این رویداد مهم اقتصادی تا روز 31 خرداد ماه جاری امکان‌پذیر است.

    صادرکنندگان پس از ثبت‌نام الکترونیکی باید مدارک و مستندات خود را به ‌صورت پرونده به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه به آدرس تهران، بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سازمان توسعه تجارت ایران، سالن 16، دفتر امور بنگاه‌ها تحویل دهند.

    تحویل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندکان نمونه فقط بر اساس زمان تعیین شده در سیستم نوبت‌دهی سامانه نمونش خواهد بود و تحویل مدارک در خارج از زمان‌ تعیین شده میسر نیست.

    گفتنی است، دبیرخانه کارگروه از پذیرش پرونده‌های متقاضیان «پس از تاریخ مقرر»، یا «به صورت ناقص» همچنین «پیش از انجام فعل ثبت‌نام الکترونیکی» و یا «خارج از زمان تعیین شده توسط سیستم نوبت‌دهی» معذور است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی