عصر بازار

در همایش مسئولیت پذیری بنگاه های اقتصادی در تهران؛

تجربیات بانک پاسارگاد، در محور سازمانی، برتر شناخته شد

عصر اعتبار- بانک پاسارگاد موفق شد در نخستین همایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، به عنوان یکی از سازمان‌های دارای تجربه برتر در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی معرفی و مورد تقدیر قرار گیرد.

تجربیات بانک پاسارگاد، در محور سازمانی، برتر شناخته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در محور "سازمانی"، به سبب ارائه گزارش مسئولیت اجتماعی برای سه سال متوالی و بیان اهم برنامه‌ها، فعالیت‌ها و موضوعات اساسی انجام شده، به عنوان سازمان برتر معرفی شد و لوح تقدیر و تندیس این همایش را دریافت کرد. در محور سازمانی به تجربه قابل تقدیر در حوزه گزارش‌دهی مسئولیت اجتماعی و همچنین تجربه قابل تقدیر در تبلیغات مسئولانه و اجتماعی توجه شده‌است.

    بر اساس این خبر، این همایش با هدف توسعه گفتمان مسئولیت‌اجتماعی، انسجام و سازماندهی بنگاه‌های اقتصادی شهر تهران در توسعه رفاه اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی در تاریخ‌های 9 و 10 خرداد 1395 برگزار شد. 5 محور اصلی که در این همایش مورد توجه قرار گرفت عبارت بودند از محور محیط‌ زیست شهری، محور اقتصاد شهری، محور مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد، محور سازمانی و محور مسائل اجتماعی شهری.
    گفتنی است بانک‌پاسارگاد علاوه بر ایفای مسئولیت‌های اقتصادی خود، به رسالت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای دارد و اقدامات بسیاری را در این خصوص انجام داده‌است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی