عصر بازار

پردرآمدترین مشاغل در آگهی‌های استخدام

عصر اعتبار- در میان نیازمندی‌های آگهی‌شده آخر هفته، بازاریاب مسکن، مشاور املاک، راننده آژانس، بازاریابان مواد غذایی، آگهی و بیمه، پیک موتوری، نگهدار کودک و سالمند، بهیار و کارگر ساده رستوران در زمره پردرآمدترین مشاغل قرار گرفته‌اند.

پردرآمدترین مشاغل در آگهی‌های استخدام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صبحانه، بازاریاب مسکن با درآمد ماهانه شش تا 10 میلیون تومان و مشاور املاک (تازه‌کار) با درآمد ماهانه هفت میلیون تومان همراه با آموزش رایگان در حین کار و 50 درصد پورسانت در سطح حرفه‌ای، در رتبه نخست پردرآمدترین نیازمندی‌های آگهی‌شده پنجمین روز هفته قرار گفته‌اند. همچنین در تعداد زیادی از آگهی‌ها مشاور املاک با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان اعلام نیازمندی شده است.

    در یکی دیگر از آگهی‌ها از یک مهندس عمران و معماری با درآمد ماهانه 10 میلیون تومان همراه با پورسانت و بیمه در محدوده نیاوران دعوت به همکاری شده است.

    راننده آژانس خانم و آقا جهت هر سه شیفت با درآمد ماهانه پنج میلیون تومان و راننده جهت شیفت بعدازظهر با درآمد ماهانه چهار میلیون تومان یکی دیگر از مشاغل پردرآمد آگهی‌شده هستند. هچنین در چندین آگهی راننده با درآمد روزانه 150 هزار تومان به چشم می‌خورد.

    در بخش بازاریاب مواد غذایی از تعدادی خانم و آقا همراه با وسیله نقلیه جهت کار در مناطق 22گانه تهران، سایر شهرهای استان تهران و استان البرز با درآمد ماهانه پنج میلیون تومان دعوت به همکاری شده است. همچنین بازاریاب مواد غذایی با درآمد ماهانه بالای 2 میلیون تومان همراه با بیمه، پورسانت و پاداش یکی دیگر از نیازمندی‌هاست.

    در بخش بیمه از پنج نفر بازاریاب بیمه جهت کار در یک شرکت بیمه با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با پورسانت و بیمه و هچنین در بخش بازاریاب آگهی به صورت تلفنی و حضوری با درآمد ماهانه بالای چهار میلیون تومان همراه با پورسانت و پاداش دعوت به همکاری شده است.

    به گزارش اقتصادنیوز، در یکی دیگر از آگهی‌ها تعداد زیادی خانم جهت نگهداری از سالمند، کودک و بیمار با درآمد ماهانه 2.5 میلیون تومان اعلام نیازمندی شده است. همچنین در چندین آگهی نگهدار سالمند و کودک با درآمد ماهانه دو میلیون تومان به صورت روزانه و شبانه‌روزی به چشم می‌خورد.
    پیک موتوری با درآمد روزانه 100 هزار تومان، بهیار جهت پرستاری از بیمار، سالمند و کودک با درآمد ماهانه دو میلیون تومان و کارگر ساده رستوران با درآمد ماهانه تا سه میلیون تومان از دیگر مشاغل پردرآمد پنجمین روز هفته هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی