عصر بازار

معاون توسعه مدیریت بیمه سلامت :

کنترل هزینه‌ها در نظام سلامت نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بیمه سلامت گفت: مدیریت منابع و کنترل هزینه ها در نظام سلامت نیازمند برنامه ریزی جدی است.

کنترل هزینه‌ها در نظام سلامت نیازمند برنامه‌ریزی جدی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، غلامرضا عباس پاشا در دهمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت گفت: اتفاقات بسیار خوبی در منابع انسانی و ارتقاء انگیزش کارکنان افتاده است که ما نتیجه آن را در سفرهای استانی که مسئولین سازمان با کارکنان دراین خصوص دارند مشاهده می کنیم.

    وی افزود: امیدوارم با درایت همکارانم در ستاد سازمان بتوانیم در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، در کنترل هزینه ها مدیریت خوبی داشته باشیم.

    عباس پاشا در ادامه، کاهش تصدی گری در امور غیرحاکمیتی و خلق و جذب منابع مالی جدید را از جمله برنامه های آتی سازمان خواند.

    وی افزود: هدف از تدوین اهداف عملکردی دستیابی به اهداف راهبردی، و ماموریت و چشم انداز سازمان و جلب مشارکت ادارات کل استانها در اجرای فعالیت های سازمان است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی