عصر بازار

پورزرندی تصریح کرد:

تاکید بر اهمیت اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک را از ارکان افزایش اعتماد و رمز موفقیت این بانک دانست و بر لزوم حفظ و توسعه رضایت شهروندان تاکید کرد.

تاکید بر اهمیت اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین محمد پورزرندی در نشست فصلی مدیران ارشد بانک که در استان اردبیل برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد و قدردانی از شهرداری اردبیل در برگزاری این نشست، گفت: امروز وظیفه سنگینی بر دوش بانک شهر است و موفقیت این بانک در ارائه خدمات و جلب اعتماد شهروندان در افزایش تقاضا از سوی عموم مردم، تاثیر بسزایی داشته است.

    وی افزود: اهمیت فعالیت بانک شهر در ادامه، مبتنی بر حفظ و توسعه این اعتماد است و یکی از ارکان اصلی دستیابی به این موفقیت، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک است.

    وی یکی از مصادیق این موفقیت را عزم و اراده محکم یکایک همکاران بانک دانست و افزود:همه کارکنان بانک برای ارائه خدمت به شهروندان تلاش دارند  نمونه عینی آن را نیز در ارائه خدمات در ایام نوروز و عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دانست.

    پورزرندی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بانک در ارائه خدمات به شهروندان در سه ماه ابتدای سال، ابراز امیدواری کرد تا این عزم و جدیت در ادامه سال نیز موجب موفقیت‌های بیشتر بانک شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی