عصر بازار

دوربین های مداربسته تصویر سارق خونسرد را ثبت کردند

عصر اعتبار- مردی با خونسردی تمام به دانشگاه رفت و با سرقت کیف یک دانشجو پا به فرار گذاشت. پلیس از شهروندان درخواست کرد در صورتی که متهم را شناسایی کردند اطلاعات خود را در اختیار پلیس قرار دهند.

دوربین های مداربسته تصویر سارق خونسرد را ثبت کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، 19 اردیبهشت 95 دختر دانشجویی از دانشگاهی در تهران با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب ادعا کرد که وسایل شخصی اش توسط یک ناشناس در داخل دانشگاه به سرقت رفته است.

    ماجرای سرقت در دانشگاه با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

    دختر دانشجو وقتی در برابر تیم پلیسی قرار گرفت، گفت: پس از خوردن غذا در سلف سرویس دانشگاه برای تشکیل کلاس به همراه سایر دانشجویان به کلاس خود مراجعه کرده اما در کمال تعجب متوجه شدم که کیفم شامل یک لپ تاپ، کیف پول و مدارک شناسایی ام به سرقت رفته است.

    کارآگاهان با شنیدن جزییات سرقت به بررسی دوربین های مداربسته دانشگاه پرداختند و موفق به شناسایی تصویر یک مرد ناشناس شدند که با کیف دستی متعلق به دختر دانشجو از در دانشگاه خارج شده است.

    با توجه به شناسایی نشدن دزد دانشگاه بازپرس پرونده با درخواست انتشار تصاویر از کسانیکه وی را می شناسند و اطلاعاتی از مخفیگاه وی دارند خواست تا با شماره 88505753 پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی