عصر بازار

تعیین شعبه دیوان عالی برای رسیدگی به پرونده «بابک زنجانی»

عصر اعتبار- وکیل‌مدافع بابک زنجانی از تعیین شعبه دیوان عالی کشور جهت رسیدگی به پرونده موکلش خبر داد.

تعیین شعبه دیوان عالی برای رسیدگی به پرونده «بابک زنجانی»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، رسول کوهپایه‌زاده  گفت: پس از مراجعات متعدد به دیوان عالی کشور اعلام شد که پرونده جهت رسیدگی تعیین شعبه شده و قضات در حال رسیدگی هستند، ولی شعبه محرمانه است و کسی از آن مطلع نیست و نمی توانیم آن را اعلام کنیم تا قضات فارغ از حواشی و جو سنگین رسانه‌ای و سیاسی در آرامش به کار قضایی خود بپردازند.

    وی افزود: ما ضمن اعتقاد به دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین ملجاء عدل و داد و ذخیره ارزشمند از قضات شریف، شجاع، مستقل، دانشمند و عادل، امیدواریم این محرمانه بودن برای شکات و مدعی العموم هم حیاتی باشد و اصل برابری و تناظر رعایت شود.

    کوهپایه‌زاده اظهار امیدواری کرد که با توجه به لایحه فرجام خواهی، اعتراضات و ایرادات جدی و اساسی که به دادنامه بدوی وارد است و در نظر گرفتن صراحت قوانین و مقررات موضوعه و اصول دادرسی عادلانه کیفری، دیوان عالی کشور همچون گذشته و با حفظ استقلال کامل و تاکید بر اجرای قانون، رای عادلانه ای صادر کند و همانطور که نباید حتی از بیت المال تضییع شود حقوق شرعی و قانونی موکل نیز ملحوظ نظر قضایی قرار گیرد و از نقض قوانین و مقررات جلوگیری شود.

    بر اساس این گزارش، رسول کوهپایه‌زاده اول خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از ارسال پرونده موکل خود برای فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور خبر داده بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی