عصر بازار

اولین نشست مشترک انجمن صنفی بیمه نویسان و روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد

عصر اعتبار- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در اولین نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان حمایت خود را از این انجمن اعلام کرد.

اولین نشست مشترک انجمن صنفی بیمه نویسان و روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان در نشستی صمیمانه با مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، خواستار حمایت صنعت بیمه از خبرنگاران تخصصی این حوزه شدند.
    بنا بر این گزارش، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تاسیس انجمن صنفی بیمه نویسان گفت: از دو سال پیش بحث توسعه اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه از سوی روابط عمومی بیمه مرکزی آغاز شد. در همین راستا و با هدف شناسایی خبرنگاران مستعد و علاقه مند به این حوزه، سه دوره آموزش بیمه برای حدود 60 نفر از خبرنگاران برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.
    وی افزود: تاسیس این انجمن می تواند سرآغاز تحولات خوبی در حوزه تعامل رسانه های تخصصی بیمه و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه باشد.
    زندی با اعلام حمایت از این انجمن گفت: در صدد هستیم با بهره گیری از ظرفیت های انجمن صنفی بیمه نویسان، مفاهیم بیمه را ساده سازی و خدمات صنعت بیمه را با زبان ساده تر به مردم منتقل کنیم و با رسانه ای کردن خدمات صنعت بیمه در قالب پرداخت خسارت های بزرگ از سوی شرکت های بیمه، ایجاد نیاز به بیمه در میان مردم بیش از پیش احساس شود.
    مدرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، از اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان خواست تا با مشارکت در طرح هایی مثل ب مثل بیمه، سند توسعه فرهنگ بیمه، ساختار یکپارچه روابط عمومی های شرکت های بیمه، برگزاری میزگردهای تخصصی و دوره های آموزشی برای خبرنگاران، بیمه مرکزی را همراهی کنند.
    در ادامه این نشست، جاوید رنجبر شیرازی رئیس هیات مدیره انجمن، علی اکبری زاده نائب رییس، ایمان ایزدی مقدم دبیر و بهمن کبیری پرویزی خزانه دار این انجمن به ارائه گزارش از روند تاسیس، اهداف و برنامه های انجمن صنفی بیمه نویسان پرداختند. سایر اعضا نیز در این نشست پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی