عصر بازار

۲۱ تهدید که صنعت بیمه دنیا را نشانه گرفت

عصر اعتبار- قدیمی‌ترین شرکت بیمه اتکایی جهان با انتشار بیانیه‌ای اصلی‌ترین تهدیدهای صنعت بیمه را برشمرد.

۲۱ تهدید که صنعت بیمه دنیا را نشانه گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ریسک نیوز، گروه بیمه «سوئیس ری» یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه اتکایی در جهان، در گزارشی اعلام کرد که آشفتگی در بازارهای نوظهور، افزایش بومی‌سازی شبکه‌های اینترنت در داخل مرزهای کشورها و فشار مالی از جمله عوامل اصلی هستند که بازار بیمه در جهان را تهدید می‌کنند.

    در گزارش سالانه این شرکت، 21 تهدید برای صنعت بیمه جهان ذکر شده است که از جمله آنان می‌توان به بحران اعتماد در شرکت‌ها و موسسه‌های مالی، خطرات قانونی و قیمت‌گذاری در اقتصادهای برابر و مسائل مربوط به فناوری اشاره کرد. در این میان، از نگاه این بیمه‌گر اروپایی، بحران‌های بازارهای نوظهور، آزمون و خطاهای مالی و چندپاره شدن اینترنت در کشورها از اصلی‌ترین تهدیدها هستند.

    طبق گزارش سوئیس ری، آشفتگی بازار کشورهای نوظهور مانعی برای ورود به این بازار و کاهش نفوذ شرکت‌های بزرگ جهانی شده و حتی در برخی از موارد در بخش‌هایی مانند خطوط تجاری، اموال و بیمه‌های شخصی منجر به کاهش بهره‌وری شده است که در این میان شورش‌ها عامل اصلی به‌شمار می‌روند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی