عصر بازار

برداشت میلیونی پسر ۱۴ ساله از حساب پدر ظرف ۵ روز

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب فردی میانسال که توسط پسر ۱۴ ساله اش انجام شد، خبر داد.

برداشت میلیونی پسر ۱۴ ساله از حساب پدر ظرف ۵ روز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ "علی شیبانیان" در تشریح خبر فوق  گفت: مردی 45 ساله ساکن شهرستان فسا با مراجعه به پلیس فتا این شهرستان، مدعی برداشت مبلغ حدود 2 میلیون تومان ظرف 5 روز از حساب خود به صورت ایترنتی خبر داد.

    وی ادامه داد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد که با انجام اقدامات فنی پلیس فتا فرد متهم و عامل برداشت که پسر 14 ساله شاکی است شناسایی شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: زمانی که شاکی پرونده با شوق زیاد از کشف پرونده به پلیس فتا مراجعه کرد و متوجه شد که عامل برداشت پسر 14 ساله خودش بوده است، در بهت فرو رفت.

    سرهنگ شیبانیان افزود: بررسی های انجام شده در این خصوص نشان داد که این نوجوان با خرید نرم افزار از یکی از سایت های معتبر اینترنتی حساب پدرش را خالی کرده است.
    وی گفت: والدین بایستی در نگهداری رمز و اطلاعات حساب خود دقت و از در اختیار قرار دادن آن اطلاعات به افراد جلوگیری نمایند، تا از بروز این حوادث در امان باشند.

    فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان با توجه به عدم آگاهی کافی ممکن است دست به چنین اقداماتی بزنند که هم خود و خانواده را دچار مشکلات عدیده کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی