عصر بازار

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک دی و شرکت بازرگانی پتروشیمی امضا شد

عصر اعتبار- بانک دی و شرکت بازرگانی پتروشیمی با هدف گسترش سطح همکاری‌ها تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک دی و شرکت بازرگانی پتروشیمی امضا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر علیرضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این مراسم اظهار کرد: بانک دی در سالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند، تلاش کرده است در این مسیر گام‌هایی اجرایی بردارد، به همین منظور حمایت از شرکت‌های داخلی و تولیدکنندگان در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری بانک دی آمادگی ارائه انواع خدمات و محصولات را به شرکت‌ها دارد، تصریح کرد: در توافق‌نامه‌ای که با شرکت بازرگانی پتروشیمی منعقد شده در بیش از 20 سرفصل خدمات پولی و بانکی ارائه خواهد شد.

    به گفته وی بر این اساس بانک دی علاوه بر انجام کلیه امور اعتباری برای هلدینگ و شرکت‌های تابعه، در زمینه اعطای تسهیلات و تامین مالی طرح‌های ویژه هلدینگ طبق ضوابط و مقررات بانک مرکزی و انجام مشاوره در حوزه مالی و بانکی خدمات ارائه خواهد کرد.

    مهندس مهدی شریفی نیک‌نفس ـ مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی ـ نیز با تقدیر از بانک دی برای انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های خاورمیانه است که به امر فروش محصولات تولیدی مجتمع‌های پتروشیمی ایران در بازارهای داخلی و خارجی اشتغال دارد.

    وی با بیان اینکه بازرگانی پتروشیمی به عنوان یک شرکت خصوصی فعالیت می‌کند، افزود: از اهداف فعالیت شرکت حضور در بازار از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات بعد از فروش به مشتریان و جلب رضایت آنان است و به منظور توسعه فعالیت‌های بازاریابی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بازارهای برون مرزی، شرکت به تاسیس شرکت‌ها و دفاتری در کشورهای مختلف مبادرت کرده است.

    موضوع این تفاهم‌نامه که به امضای دکتر عاطفی‌فر سرپرست بانک دی، محمد علی مورج عضو هیات مدیره بانک دی، مهندس شریفی نیک نفس مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی و علی‌اصغر یامی عضو هیات مدیره شرکت رسید، عبارت است از ارائه خدمات و تسهیلات ارزی و ریالی بانکی به شرکت در چارچوب قوانین و مقررات بانکی در قبال تمرکز منابع و فعالیت‌های پولی و بانکی هلدینگ و شرکت‌های تابعه نزد بانک دی.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی