عصر بازار

اعطای حکم ریاست نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

عصر اعتبار- طی مراسمی با حضور آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، سیامک دولتی به عنوان نماینده این بنیاد در بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب گردید.

اعطای حکم ریاست نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جریان این مراسم، نماز ظهر و عصر با حضور سردار ظریف منش مدیرعامل و مشتاقی عضو هیات مدیره بنیاد بین المللی غدیر و همچنین صمدی و غفاری اعضای هیات مدیره به همراه جمعی از مدیران و کارکنان بانک  به امامت حضرت آیت الله صدیقی  در محل نمازخانه ساختمان ادارات مرکزی اقامه شد.

    آیت الله صدیقی در این مراسم، ضمن اعطای حکم ریاست نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر به دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: ترویج اسلام و آموزه های عالی آن امری نیست که آن را تنها منحصر به ایران و یا حتی کشورهای اسلامی بدانیم، بلکه تلاش ما باید برای معرفی نورانیت اسلام در سراسر گیتی باشد.

    دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر افزود: خدا رو شکر که در این بانک، خدمات قرض الحسنه واقعی و اسلامی به مردم نیازمند پرداخت می شود و مطمئناً کار برای خدا برکت به همراه خواهد داشت.

    در ادامه مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز تاسیس دفتر نمایندگی بنیاد غدیر در این بانک را افتخاری بزرگ برای تمامی مجموعه کارکنان دانست و اظهارداشت: امیدواریم این رویداد زمینه خدمت رسانی درخور و شایسته به خاندان اهل بیت را برای همه ما فراهم آورد.

    دولتی ضمن قدردانی از اعتماد آیت الله صدیقی و سایر اعضای بنیاد بین المللی غدیر به بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: کارکنان این بانک افرادی خدمتگزار و صدیق در راستای ارائه خدمت به مردم هستند و امیدوارم از این پس نیز قدمهای راسخی را در راه تحقق منویات اسلام بر دارند.

    در پایان، با اعطای حکمی از سوی آیت الله صدیقی ، سیامک دولتی به سمت ریاست نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در بانک قرض الحسنه مهر ایران منصوب شد.

    گفتنی است بنیاد بین المللی غدیر یکی از مقتدرترین تشکل های فرهنگی جهان اسلام بوده و طی سال های اخیر اقدامات زیادی را برای معرفی و تبیین ابعاد واقعه غدیر و ترویج آموزه های معنوی تشیع در کشورهای اسلامی به انجام رسانده است. این بنیاد هم اکنون در هفده کشور جهان دفتر نمایندگی دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو