عصر بازار

در راستای حمایت از ازدواج جوانان صورت گرفت:

تسریع پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج در شعب بانک قرض الحسنه مهر

عصر اعتبار- سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، طی سفری یک روزه به آذربایجان غربی از دوایر ستادی و شعب استان بازدید و بر ارایه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید کرد.

تسریع پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج در شعب بانک قرض الحسنه مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این سفر که همزمان با بیست و هشتمین سفر کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی صورت پذیرفت، از نزدیک عملکرد دوایر ستادی و نحوه فعالیت شعبه مرکزی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و رهنمود های لازم در خصوص پیشبرد اهداف و سیاست های بانک در سال 95 ارائه گردید.

    مدیرعامل بانک در این بازدیدها ضمن تقدیراز تلاش های کارکنان به نقش آنان در رضایتمندی مشتریان، ارایه مطلوب خدمات بانکی، توازن نسبت مصارف به منابع و گسترش بانکداری الکترونیکی تاکید و اهتمام در انجام امور محوله به منظور تحقق استراتژی ها و فرآیندهای پیشرفت بانک را خواستار شد.

    وی با حضور در نشست هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی استان آذربایجان غربی ضمن تبیین سیاست های اعتباری بانک برای سال 95 بر ضرورت رعایت ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرایی تاکید کرد.

    دولتی در این جلسه با تاکید بر تلاش کارکنان در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان بیان داشت: با توجه به نقش بسیار سازنده ازدواج در زندگى فردى و اجتماعى، در دین مبین اسلام سفارشات فراوانى در مورد ازدواج شده که همگى بر اهمیت و آثار ارزنده آن دلالت دارد.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: مشکلات اقتصادی از موانع اصلی ازدواج جوانان است و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج کمک هزینه محدودی برای تامین مایحتاج ضروری آنان در راستای تسهیل و ترغیب تشکیل خانواده به شمار می آید.

    وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از زوجین در شروع زندگی و تأمین بخشی از هزینه های ازدواج، سالانه بخشی از منابع و اعتبارات خود را به این حوزه تخصیص می دهد و متقاضیان می توانند از طریق ثبت نام در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی نسبت به دریافت آن مبادرت ورزند.

    سیامک دولتی تصریح کرد: در این بانک مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین به 100 میلیون ریال با دوره باز پرداخت 4 ساله افزایش یافته و کلیه پرسنل صف و ستاد باید برای تسریع تحقق تعهدات بانک کوشش نمایند.

    وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی در رونق اقتصادی و تامین معیشت جامعه اظهارداشت: بسته های اعتباری بانک با هدف تامین خرد مالی کسب و کارهای کوچک، در رونق و تسریع روند فعالیت های اقتصادی اهمیت زیادی دارد و طرح های تسهیلات حمایتی به تقویت و ارتقای بهره وری کارکنان بنگاه های تولیدی کمک می نماید.

    دولتی ضمن تاکید بر رعایت اصول مشتری مداری در ارائه خدمات با کیفیت بانک بیان داشت: کارکنان صف و ستاد بانک باید با اهتمام بر اصول مشتری مداری سهم بیشتری از بازار منابع قرض الحسنه را جذب نمایند.

    شایان ذکر است، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران همچنین در نشستی که با حضور ریاست محترم جمهوری و سرمایه گذاران استان آذربایجان غربی برگزار شد، در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان این استان حضور یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو