عصر بازار

درد و دل های یک کارمند بانک رفاه

عصر اعتبار- متاسفانه طی روزهای اخیر موضوع صورتحساب بانکی مدیران بانک رفاه ، به ابزاری سیاسی برای تسویه حساب های جناحی و هجمه و حمله به سیستم بانکی بدل شده و از کنار این موضوع ، دولت محترم تدبیر و امید آماج حملات سهمگین رسانه ای قرار گرفته و گویی این هجمه تمامی هم ندارد .

درد و دل های یک کارمند بانک رفاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اقدام مذبوح و ناپسند انتشار گسترده صورتحساب مدیران بانک ( که اسناد محرمانه هر فرد محسوب می شود ) در رسانه ها و جا زدن آن به نام فیش حقوقی-در ادامه افشاگری های دیگری قلمداد شده که ظاهرا بدون آنکه به ابعاد و تاثیر مخرب آن در جامعه توجه شود - صرفا یک اقدام سیاسی است و تعبیر و تفسیرهایی که پس از آن ارائه می شود کاملا این دیدگاه را تایید می کند .
    این موضوع عمیقا کارکنان دلسوز بانک رفاه را که در مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع شهره و خوشنام هستند با نگرانی و ناخشنودی مواجه ساخته و با بهت و حیرت ، این اقدامات زشت ، هتک حرمت ها ، بی مهری ها و قضاوت های عجول و فاقد استدلال را شاهد و ناظرند .
    هیچ یک از کارکنان بانک حاضر نیستند ، بانک خود را ملعبه دست عده ای سودجو و فرصت طلب ببینند و اساسا هم عادلانه و منصفانه نیست بانک بزرگ و خوشنام رفاه کارگران را که برای تامین خواسته ها و برطرف کردن مشکلات قشر شریف و زحمتکش بیمه شدگان بنا شده ، در این وضعیت دچار ببینند .
    از ابتدای سال تا کنون اقدامات مهم و پربرکتی در گستره ای ملی ، در بانک به وقوع پیوسته نظیر انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه با وزارت خانه های کار و بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در جهت برطرف کردن مشکلات بیمارستان ها و داروخانه ها بابت  مطالبات آنها از سازمان تامین اجتماعی ، که نشان از عزم جدی بانک برای حضور موثر و بالنده در حوزه سلامت کشور دارد  و از آینده ای بسیار روشن نوید می دهد .
    نباید مدیران این بانک را که انصافا دل در گرو اعتلای آن دارند با این بداخلاقی ها آن هم در ماه مبارک رمضان که اخلاق باید بیشتر بر زندگیمان حاکم باشد نواخت.
    نخواهیم گذاشت با امید و اعتماد مردم بیش از این بازی شود و هرگز نخواهیم پذیرفت از اعتبار و آبروی بانک ، برای بازی های سیاسی ، استفاده شود . به آنانی که از نمد بانک کلاه خود می دوزند با صدایی بلند اعلام می کنیم ، این خانه متعلق به کارگران است ؛ به شریف ترین اقشار جامعه . به همه مردم شریف ایران، با قدمتی بیش از 50 سال . با دروغ پراکنی و شایعه سازی ، به آن دست اندازی نکنید .
    ما همچنان در جهت تحقق اهداف بلند بانک و گره کشایی از انبوه مشکلات مردم شریفمان گام بر می داریم و مصمم هستیم . این نیز بگذرد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: محسن محمدی
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو