عصر بازار

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تأمین مالی کسب‌و‌کارها از وظایف مهم پست‌بانک‌ایران است

عصر اعتبار- دکتر پورابراهیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو شورای پول‌و‌اعتبار عنوان‌کرد: مجلس شورای اسلامی در راستای کمک به حوزه‌های ICT کشور و توسعه روستائی، مأموریت جدیدی برای پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی این حوزه‌ها تعیین کرد که تأمین مالی کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط (SMEها) از وظایف مهم این بانک می‌باشد.

تأمین مالی کسب‌و‌کارها از وظایف مهم پست‌بانک‌ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر پورابراهیمی در سمینار سراسری این بانک اظهارداشت: پست‌‌بانک‌ایران تحولات مهمی را در بخش کسب‌و‌کارهای خرد و متوسط ایجاد کرده که این مهم اثرات بسیار خوبی در نظام اقتصادی کشور به‌دنبال خواهد داشت.
    عضو شورای پول و اعتبار تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران کار بسیار ارزشمندی در روستاها انجام می‌دهد، اما بایستی بتواند خدمات مشاوره‌ای را به صاحبان کسب‌وکارها، کشاورزان و کارآفرینان ارائه و ضمن توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، چرخه حمایتی لازم را برای تأمین مالی کسب وکارهای خرد و متوسط نیز مدنظر داشته باشد.
    وی اظهار داشت: حوزه‌های کسب و کارهای خرد و متوسط فضای بسیار خوبی برای پست‌بانک‌ایران است و از مسئولان این بانک درخواست داریم طرح جامعی را در قالب برنامه ششم توسعه کشور در این راستا از طریق دولت یا مجلس ارائه و راساً متولی این بخش مهم شوند که قطعاً این مهم می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای پست‌بانک‌ایران فراهم سازد.
    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های پست‌بانک‌ایران گفت: نگاه مجلس به این بانک نگاه حمایتی است و آماده هستیم تا از طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی آن در حوزه کسب و کارها با رویکرد تحولات پایه‌ای درعرصه اقتصادی روستاها و حوزه‌های IT و ICT حمایت کنیم.
    پورابراهیمی درپایان تأکید کرد: حوزه ICT پرظرفیت‌ترین بخش اقتصادی کشور است که پست‌بانک‌ایران می‌تواند این وظیفه خطیر را برعهده گرفته و به توسعه کسب‌و‌کارها و نظام اقتصادی کشور کمک نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی