عصر بازار

عامل اینترنتی دستبرد میلیونی در رشت دستگیر شد

عصر اعتبار- رییس پلیس فتا گیلان از دستگیری عامل اینترنتی دستبرد۳۳ میلیونی حساب های بانکی شهروندان در شهرستان رشت خبر داد.

عامل اینترنتی دستبرد میلیونی در رشت دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کاسپین، سرهنگ ایرج محمد خانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان گیلانی مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی آنان به مبلغ 33 میلیون ریال، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

    وی افزود: با تحقیقات از مالباختگان و پی جویی های فنی و پلیسی، عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز از حساب بانکی شکات که مردی 34 ساله اهل و ساکن رشت بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

    رییس پلیس فتا گیلان با بیان اینکه متهم از معرفی خود به پلیس فتا و طی مراحل قضایی امتناع کرده که دستور جلب وی از سوی مرجع ذی صلاح صادر شد، اظهار داشت: با توجه به فرار متهم ، تلاش برای شناسایی محل اختفاء مجرم در دستورکار کارآگاهان سایبری این پلیس قرار گرفته و با انجام کارهای وسیع پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از محلات شهر رشت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

    با اشاره به اینکه متهم با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده به صراحت به بزه انتسابی اعتراف کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی و با صدور قرار 350 میلیون ریالی روانه زندان شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی