عصر بازار

بیست‌ونهمین گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود

عصر اعتبار- بیست و نهمین جشن گلریزان ستاددیه کشور با حضور مسئولین، نیکوکاران و جمعی از مددجویان آزاد شده از سوی این نهاد حمایتی برگزار می‌شود.

بیست‌ونهمین گلریزان ستاد دیه کشور برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، رمضان سال جاری با همت ستادهای دیه شعب استانی 264 آیین گلریزان آزادی محکومان جرایم غیرعمد در سراسر کشور برگزار خواهد شد که امید است با جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین شرکت کننده در این برنامه‌ها زمینه آزادی حداکثری هفت هزار و 588 نفر مددجویان جرایم غیرعمد حال حاضر در سطح زندان‌های کشور فراهم شود.

    ستاد دیه کشور طبق سنت هر ساله با دعوت از مسئولین عالی‌رتبه نظام جمهوری اسلامی و حامیان همیار این مجموعه مردمی امسال نیز عصر امروز ششم رمضان‌المبارک با حضور و سخنرانی اصغر جهانگیر رییس سازمان زندانها، علاء میرمحمدصادقی رییس هیئت مدیره و سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور این مراسم سنتی را در محل تالار آبگینه برپا می‌کند.

    ماه رمضان سال 95 تمام استان‌های کشور (به جز استان قم) همگی میزبان جشن ‌گلریزان بوده و در این میان بوشهر و خوزستان به طور مشترک با 26 همایش و در رتبه‌های بعدی استان‌های سیستان و بلوچستان با 19 جشن و اردبیل با 18 آیین‌ آزادی، میزبان برپایی بیشترین تعداد این محافل معنوی خواهند بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی