عصر بازار

کاهش اتکا به نفت از ارکان اقتصاد مقاومتی است

بهره مندی از درآمدهای نفتی در سرمایه گذاریهای کلان و تولید

عصر اعتبار- نماینده مجلس دهم گفت: درآمدهای نفتی به عنوان سرمایه ملی باید در مسیر سرمایه گذاریهای کلان، بخش تولید و اشتغال هزینه شود.

بهره مندی از درآمدهای نفتی در سرمایه گذاریهای کلان و تولید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شانا، مجتبی ذوالنور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قم یکی از راهکارهای مهم در اقتصاد مقاومتی را وابسته نبودن به نفت عنوان کرد و افزود: درآمدهای نفتی به عنوان سرمایه ملی باید در مسیر سرمایه گذاریهای کلان و ایجاد تولید و اشتغال مصرف شود.

    وی با بیان این که مسئولان باید بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب، مساله اقتصاد مقاومتی و توجه به فرهنگ را اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: امروز چالشهای اقتصادی بسیاری در جامعه وجود دارد و بخش زیادی از صنایع در وضع رکود هستند.

    نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار عبور از چالشهای اقتصادی است.

    نماینده مجلس دهم با بیان این که تکیه بر توانمندی داخلی و شرکتهای دانش بنیان از اصول اقتصاد مقاومتی است، افزود: میزان تولید علم در ایران به شدت پیشرفت داشته است اما فرار مغزها به گونه ای شده که امروز بیش از هفت هزار دانشمند ایرانی در آمریکا چرخ علم را می چرخانند و ما باید با اصرار از محصولاتی که با علم دانشمندان ایرانی ساخته شده استفاده کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی