عصر بازار

سرپرست بانک دی در بازدید از پروژه "چشم تهران":

بانک دی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد

عصر اعتبار- سرپرست بانک دی از پروژه مجتمع تجاری ـ تفریحی صدر "چشم تهران" بازدید و بر حمایت بانک دی از پروژه‌های بزرگ اقتصادی تاکید کرد.

بانک دی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی‌رضا عاطفی‌فر در این بازدید ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه اظهار کرد: بانک دی با ارائه تسهیلات و تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی تلاش کرده است در سال اقتصاد مقاومتی گام‌هایی عملی و اجرایی در مسیر تحقق شعار سال بردارد.

    وی در این بازدید که با حضور کاشانی، معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک دی برگزار شد با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی شرکت توسعه دنیا شهر کهن در مدیریت پروژه تصریح کرد: در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای اجرایی شدن پروژه، منابع مالی آن ازسوی بانک دی طبق روش‌های قانونی و معمول تأمین خواهد شد. معتقدیم که همه امور باید در جهت تأمین منافع بیشتر سهامداران و جامعه ایثارگران که مالک حقیقی بانک دی هستند انجام شود.

    در ابتدای بازدید جمشید توکلی زاده، مدیرعامل شرکت توسعه دنیا شهر کهن به معرفی مشروح پروژه و مزیت‌های غیر قابل رقابت آن با پروژه‌های عمرانی سطح تهران و مراکز تجاری کشور و منطقه پرداخت و از تسریع در فعالیت‌های پروژه طی هفت ماه گذشته و رسیدن به رکورد یک سقف در ماه با تعامل و همدلی با شرکت آهاب خبر داد.

    صاحبی، رییس هیات مدیره شرکت آهاب، نیز با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های مدیر عامل سابق بانک دی و آقای عاطفی فر سرپرست بانک دی به بیان برخی مسائل در جهت تسریع در فعالیت‌های پروژه پرداخت.

    پروژه مجتمع تجاری ـ تفریحی صدر "چشم تهران" به عنوان پروژه‌ای شاخص و دومین پروژه عمرانی کشور بعد از برج میلاد تهران با مشارکت 50 درصدی شرکت توسعه دنیا شهر کهن (از زیر مجموعه‌های بانک دی) و شرکت آهاب در خیابان شریعتی واقع است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو