عصر بازار

شارژ یک میلیونی "حکمت کارت" پرسنل ناجا

عصر اعتبار- مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان، مبلغ یک میلیون ریال به "حکمت کارت" کارکنان ناجا واریز می شود.

شارژ یک میلیونی "حکمت کارت" پرسنل ناجا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سرهنگ " ابراهیم سرگل زائی " بااشاره به تمهیدات معاونت نیروی انسانی ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار کرد : هر ساله همزمان با ایام مبارک ضیافت الهی، معاونت نیروی انسانی بر مبنای تدابیر فرمانده ناجا و در راستای رسیدگی و بهبود وضعیت معیشتی کارکنان برنامه ای در خصوص اعطای سبد کالا به کارکنان ناجا در نظر دارد.

    مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی بیان کرد : مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده در ایام مبارک رمضان امسال نیز ؛ " حکمت کارت " کارکنان تا سقف یک میلیون ریال شارژ شود.

    سرهنگ سرگل زائی اضافه کرد : کلیه کارکنان ناجا، بازنشستگان، خانواده معظم شهدا و جانباز ناجا و سربازان متاهل در لیست استفاده از این خدمات قرار دارند.

    وی یاد آور شد : همین مبلغ به کارکنان قراردادی نیز در قالب کارت "هدیه حکمت" ارائه خواهد شد.

    مدیر کل خدمات رفاهی معاونت نیروی انسانی خاطر نشان کرد : کارکنان می توانند با مراجعه به شعب فروشگاه های زنجیره ای "اتکا" بر اساس نیاز و بر مبنای تخفیف لحاظ شده، تا سقف یک میلیون و صد و پنجاه هزار ریال خرید کنند.
    براساس گزارش سایت پلیس، وی گفت : بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا اواسط هفته آینده این مبلغ در " حکمت کارت " کارکنان واریز خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی