عصر بازار

اقبال مشتریان به خدمات همراه بانک صادرات ایران رشد ٨٧ درصدی تعداد تراکنش ها را رقم زد

عصر اعتبار- ​به دلیل اقبال مطلوب مشتریان از خدمات متنوع همراه بانک صادرات ایران، رشد ٨٧درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در خلال اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به ماه مشابه در سال قبل محقق شد.

اقبال مشتریان به خدمات همراه بانک صادرات ایران رشد ٨٧ درصدی تعداد تراکنش ها را رقم زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان، همگام با پیشرفت های نوین نسبت به انتشار آخرین نسخه های اندرویدی نرم افزار همراه بانک و نیز نسخه ویژه سیستم عامل IOS اقدام نمود، که علاوه بر خدماتی از قبیل اطلاع از مانده حساب، انتقال وجه حسابهای سپهری، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری تلفن همراه و.... خدمات جدیدی شامل: انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات بین بانکی از طریق سامانه پایا، دریافت مانده و گردش کارت بانکهای عضو شتاب، انتقال کارت به کارت داخلی، پرداخت اقساط تسهیلات خود و سایرین در بانک صادرات ایران و... را به مشتریان ارایه می دهد. متقاضیان می توانند ضمن مراجعه به سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir به برنامه یاد شده دسترسی و اقدام به نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود نمایند.
    شایان ذکر است بانک صادرات ایران در جهت کاهش هزینه ها، سفرهای درون شهری و آلودگی هوا، افزایش ارزش افزوده برای مشتریان و هموطنان توسعه خدمات بانکی بر پایه اینترنت و تلفن همراه را در دستور کار قرار داده است.
    گفتنی است بانک صادرات ایران جزو ٢۰شرکت برتر بورسی کشور بوده و به عنوان بزرگترین بانک بورسی ایران، با انجام بیش از صد ها میلیون تراکنش مالی در ماه، صدور٥٨ میلیون کارت الکترونیکی برای متقاضیان، راه اندازی بیش از ٥۰۰هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حساب این بانک نقش بسزایی در توسعه و ترویج بانکداری نوین داشته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی