عصر بازار

صدور ۷۵ هزار کارت خرید کالای ایرانی ویژه فرهنگیان +جزئیات

عصر اعتبار- مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: ۷۵ هزار کارت خرید کالای ایرانی ویژه فرهنگیان صادر شده است که می توانند آن را از شعب بانک ملی دریافت کنند.

صدور ۷۵ هزار کارت خرید کالای ایرانی ویژه فرهنگیان +جزئیات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، فرشید سیاری  در خصوص کارت خرید کالای ایرانی ویژه فرهنگیان اظهار کرد: طبق اعلام بانک ملی فرهنگیانی که اقدام به ثبت نام کرده بودند، می توانند کارتهای خرید خود را از شعب این بانک دریافت کنند.

    وی افزود: ازبین 350هزار نفر دریافتی زیر یک و نیم میلیون تومان داشتند حدود 70 هزار نفر یعنی معادل 20 درصد برای دریافت کارت خرید کالای ایرانی ثبت نام کردند.

    مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: در جلسه ای که هفته گذشته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شد مقرر شد که محدودیت دریافتی حقوق برداشته شود تا افراد بیشتری تحت پوشش این طرح قرار بگیرند که البته هنوز این موضوع رسما اعلام نشده است.

    سیاری ادامه داد: طرح خرید کالای ایرانی شامل کارکنان پیمانی و رسمی آموزش و پرورش می شود و تاکنون بیش از 75 هزار کارت صادر و اطلاع رسانی به افراد ذی نفع برای دریافت کارتها صورت گرفته است.

    طرح خرید کالای ایرانی به منظور افزایش قدرت خرید فرهنگیان اجرا می شود و دارندگان این کارت فقط می توانند کالاهای خاص تولید داخل را از فروشگاه های طرف قرارداد که فهرست آنها از طریق وزارت صنعت قابل دسترسی است، خرید کنند.

    مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی 24 ماه است و سود تسهیلات اعطایی 12 درصد از زمان خرید است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی