عصر بازار

رشد میزان اعتبارات گشایش یافته توسط بانک بانک صنعت و معدن

عصر اعتبار- گشایش اعتبارات ارزی و ریالی توسط بانک صنعت و معدن در ماه‏های فروردین و اردیبهشت سال ٩٥ نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش مطلوبی برخوردار بوده است.

رشد میزان اعتبارات گشایش یافته توسط بانک بانک صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در دو ماه نخست سال جاری ١٢٤ میلیون دلار اعتبار ارزی برای صنعت‏گران کشورمان گشایش کرده است که رقم یادشده در مقایسه با ٨٦ میلیون دلار اعتبار ارزی گشایش یافته درمدت مشابه سال گذشته ٤٤ درصد افزایش داشته است.
    در این مدت مبلغ ٨٥٧ میلیارد ریال اعتبارات ریالی نیز توسط این بانک برای متقاضیان استفاده از تسهیلات گشایش یافته که نسبت به ٧٤٥میلیارد ریال اعتبارات ریالی گشایش یافته در فروردین و اردیبهشت سال ١٣٩٤ حدود ١٥ درصد رشد داشته است.
    در ماه‏های فروردین و اردیبهشت امسال بانک صنعت و معدن مبلغ ٧ هزار و ٧۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‏های صنعتی کشور پرداخته است که این رقم در مقایسه با ٤ هزار و ٤۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی در دو سال نخست سال ٩٤ حدود ١/٧ برابرافزایش داشته است.
    بر اساس این گزارش با توجه به شرایط ایجادشده دردوران پسا تحریم و با توجه به سیاست‏های دولت در حمایت از بخش‏های تولیدی، به‏ویژه صنایع کوچک و متوسط قطعا در سال ٩٥ افزایش چشمگیری را در شاخص های عملکرد این بانک شاهد خواهیم بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی