عصر بازار

پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد تومان غرامت به زیان دیدگان از سوی بیمه ایران

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران از پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد تومان غرامت به زیان دیدگان و ذی نفعان خبر داد.

پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد تومان غرامت به زیان دیدگان از سوی بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسینی در مصاحبه با رسانه ها با اشاره به تلاشهای ارزشمند بیمه ایران بعنوان بزرگ ترین شرکت بیمه کشور در راستای تحقق سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت تصریح کرد بیمه ایران در سال 94 بیش از 19میلیون پرونده خسارت را رسیدگی کرده و 6500 میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده است.

    مدیرعامل بیمه ایران در خصوص سیاست های بیمه ایران در سال 95 خاطرنشان کرد : با تامین منابع مالی بیشتر، ارائه پوشش های بیمه ای متنوع وپرداخت به موقع وسریع خسارت به زیان دیدگان ، با قوت هر چه بیشتر تلاش می کنیم زمینه و بسترلازم را برای فعالان بخش های مختلف اقتصادی به وجود آوریم ،تا این بخش از فعالان اقتصادی که به علت های مختلف خسارت دیده اند واز پوشش های بیمه ای بیمه ایران نیز برخودار هستند ، بتوانند با آسودگی خاطر، منابع مالی خود را تامین نموده و به فعالیت خود ادامه دهند.

    حسینی با اشاره به اقدامات این شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی گفت : پیرو ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری وبحث تحقق عینی نظام اقتصاد اسلامی که مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان ، درون زا ،برون گرا ،پویا وپیشرو است، شرکت های بیمه، بانک ها، نهادها وشرکت های بزرگ سرمایه گذاری واقتصادی در جهت تحقق این سیاست های ابلاغی، خط مشی های دولت تدبیر و امید و راهبردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی مسئولیتهای مهمی را بر عهده گرفته اند.

    رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران افزود: صنعت بیمه مسئولیت های بزرگی را بر عهده دارد و علیرغم تنگناهای مالی که در شرکت های بیمه گر وجود دارد ،با تامین به موقع منابع مالی وتقویت جریان های پولی بیمه ایران می توانیم  به سرعت در کنار بیمه گذار خود باشیم وزیان وارده آنان را جبران نماییم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی